Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 1.

У таблиці поміщені ключові поняття і їхні визначення. Визначите, якому поняттю ліворуч відповідає наведене праворуч визначення, указавши потрібний номер.

Поняття Визначення
Дисфункції соціального інституту   1. Люди й установи, які володіють матеріальними ресурсами й здійснюють певний вид діяльності.
Економіка   2. Стійкі моделі поведінку людей і соціальних організацій у певній сфері діяльності.
Институционалізація   3. Невідповідність діяльності соціального інституту наявним соціальним потребам.
Соціальний інститут   4. Процес впорядкування, формалізації й стандартизації соціальних зв'язків.
Зовнішня характеристика інституту   5. Функції, для виконання яких створювався даний інститут.
Наука   6. Соціальний інститут, діяльність якого пов'язана із встановленням, підтримкою й виконанням влади.
Латентні функції   7. Соціальний інститут, який спрямований на одержання й застосування знань.
Внутрішня характеристика інституту   8. Позитивні наслідки виконання явних функцій, які виникають у процесі діяльності інституту.
Явні функції   9. Набір статусів і ролей, а також норми й цінності, що регулюють даний вид діяльності.
Політика   10. Соціальний інститут, що займається виробництвом, обміном і розподілом матеріальних благ.

Завдання 2.

Відповідайте «так» або «ні» на поставлені питання.

Питання Відповідь
так немає
1. НТУ «ХПІ» – це соціальний інститут?    
2. Зі змістовного боку соціальний інститут – це набір соціальних норм і моделей поведінку?    
3. Найважливішим агентом соціалізації молоді є інститут освіти?    
4. Громадська думка відноситься до соціокультурних інститутів?    
5. Інституционалізація – це процес створення соціального інституту?    
6. З формального боку соціальний інститут – це організації, установи й професіонали, які у них працюють?    
7. Інститут освіти має дисфункції?    
8. Всі соціальні інститути виконують комунікативну функцію?    
9. Формування освіти як соціального інституту пов'язане з появою масової школи?    
10. Політичні інститути потрібні для виробництва, розподілу, обміну й споживання матеріальних благ?    



Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види соціальних інститутів | Завдання 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.