Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклади прийомів направленої дії на особу клієнта в психодинамічному напрямі

Метод вільних асоціацій

Свідчення: наявність у клієнта неусвідомлюваної їм проблеми.

Мета.: усвідомлення проблеми.

23 Фрейд 3. Психологія несвідомого / Пер. з йому. — М.: Освіта, 1998. С. 140.

24 Франки В. Поїськ сенсу життя і логотерапію. — М., 1987 С. 141

Алгоритм:

5) клієнт, у вільному порядку, висловлює виникаючі у нього думки з приводу його переживань;

6) аналіз послідовності і змісту висловів;

7) _ аналіз блоків;

8) _ усвідомлення неусвідомленої проблеми.

Аналіз сновидінь (з позиції Фрейда)

Свідчення: прояснення прихованих від свідомості переживань.

Мета: інтерпретація пригнічених переживань в прийнятній для свідомості формі.

Алгоритм:

5) розповідь клієнтом значущого для нього сновидіння з минулого («що згадалося») або сьогодення;

6) ініціація фахівцем клієнта до вільного асоціювання з приводу змісту розказаного їм сновидіння;

7) розкриття латентного змісту сновидіння і його інтерпретація фахівцем;

8) усвідомлення клієнтом подій, що спровокували сновидіння і розкриття їх справжнього значення.

Аналіз сновидінь (по Адлеру)

(з позиції Адлера «манера сновидеть» співпадає з «манерою жити», символіка сновидінь інтерпретується з позиції значущості для клієнта).

Свідчення: пошук помилки в картині миру клієнта.

Мета: корекція картини миру клієнта.

Алгоритм:

6) розповідь клієнтом важливого, із його точки зору, сновидіння;

7) виділення символіки сну, значущої з позиції клієнта;

8) з'ясування значення даної символіки для сновидіння;

9) співвідношення сенсу символів з життям клієнта;

10) усвідомлення «помилки» і її корекція.




Переглядів: 292

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
М. Клаудіус | Когнітивно-поведінковий напрям

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.