МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬТЕСТИ 1. Сукупність підрозділів, що безпосередньо не беруть участі у створенні нової (профільної) продукції підприємства, але своєю діяльністю сприяють роботі основних цехів, називають: а) виробничою інфраструктурою; б) інфраструктурою; в) соціальною інфраструктурою; г) капітальним будівництвом; ґ) виробничою структурою. 2. Ви менеджер, працюєте на ринку нових товарів і бажаєте розширити свій ринок. При вивченні ринку нових товарів ви використовуєте таке джерело: а) думку ваших клієнтів про товари на ринку; б) думку ваших друзів про новинки; в) перегляд бізнес-каталогів; г) власну книгу замовлень; ґ) думку вашого торгового представника. 3. Коли крива попиту на інвестиції знижується, усе з переліченого залишається постійним, за винятком: а) стану технології; б) процентної ставки; в) оплати праці; г) стану науки; ґ) чекань щодо майбутнього попиту на продукцію. 4. Потенційний попит на продукцію формується: а) на стадії розроблення і підготовки нової продукції до виходу на ринок; б) на етапі виходу нової продукції на ринок; в) на етапі утвердження нової продукції на ринку; г) на стадії зрілості інноваційної продукції. 5. До внутрішніх чинників, що впливають на розмір та характер попиту, відносять: а) прибутки споживачів; б) технічний рівень підприємства; в) рекламу; г) правове забезпечення; ґ) ціну на продукцію. 6. До зовнішніх чинників, що впливають на розмір та характер попиту, відносять: а) прибутки споживачів; б) технічний рівень підприємства; в) рекламу; г) правове забезпечення; ґ) ціну на продукцію. 7. Стимулюють попит на нову продукцію такі чинники: а) підвищення фондовіддачі; б) підвищення матеріаломісткості; в) випередження конкурентів за часом випуску продукції; г) випередження конкурентами за якістю продукції. 8. Законом попиту називають: а) залежність між витратами та попитом на продукцію; б) залежність між обсягом реалізації та ціною на продукцію; в) залежність між ціною та попитом на продукцію. 9. Попит — це: а) обсяг продукції, що задовольняє потреби споживача; б) обсяг продукції, котрий споживач хоче й у змозі придбати; в) обсяг продукції, котрий підприємство в змозі виробляти. 10. Повноцінний попит характеризує: а) неможливість задоволення споживачів за рахунок наявних на ринку товарів і послуг; б) виникнення коливань попиту протягом значних проміжків часу; в) адекватність нововведень бажанням споживачів, перехід нововведення в стадію зрілості, надмірний попит; г) попит на товари, шкідливі для здоров’я. 11. Нерегулярний попит характеризує: а) неможливість задоволення споживачів за рахунок наявних на ринку товарів і послуг; б) виникнення коливань попиту протягом значних проміжків часу; в) адекватність нововведень бажанням споживачів, перехід нововведення в стадію зрілості, надмірний попит; г) попит на товари, шкідливі для здоров’я. 12. Повноцінний попит характеризує: а) неможливість задоволення споживачів за рахунок наявних на ринку товарів і послуг; б) виникнення коливань попиту протягом значних проміжків часу; в) адекватність нововведень бажанням споживачів, перехід нововведення в стадію зрілості, надмірний попит; г) попит на товари, шкідливі для здоров’я. 13. Нераціональний попит характеризує: а) неможливість задоволення споживачів за рахунок наявних на ринку товарів і послуг; б) виникнення коливань попиту протягом значних проміжків часу; в) адекватність нововведень бажанням споживачів, перехід нововведення в стадію зрілості, надмірний попит; г) попит на товари, шкідливі для здоров’я. 14. Абсолютний рівень якості продукції: а) це рівень якості, при якому загальний розмір суспільних витрат на виробництво і використання продукції є мінімальним; б) визначається шляхом обчислення обраних показників якості без порівняння їх з відповідними показниками аналогічних вітчизняних і закордонних зразків виробів; в) це оцінка якості, що враховує пріоритетні напрями і темпи розвитку науки і техніки; г) відбиває ступінь відповідності певного виробу сучасним вітчизняним і закордонним вимогам; ґ) задовольняє всі вимоги споживача. 15. Рівень якості, при якому загальний розмір суспільних витрат на виробництво і використання продукції за певних умов її споживання є мінімальним, називається: а) абсолютним рівнем якості; б) відносним рівнем якості; в) перспективним рівнем якості; г) оптимальним рівнем якості; ґ) нормативним рівнем якості. 16. Показники якості виробництва продукції характеризують: а) рівень дефектності продукції; б) відповідність готового виробу вимогам нормативно-технічної документації; в) технічний рівень продукції; г) естетичні властивості виробу; ґ) експлуатаційні властивості продукту. 17. Щоб одержати від реалізації продукції запланований приріст виторгу, необхідно виконати такі вимоги: а) розмір попиту має значно перевищувати розмір пропозиції; б) розмір попиту має не перевищувати розмір пропозиції; в) цінова еластичність має дорівнювати одиниці; г) цінова еластичність має бути більше одиниці; ґ) поточні витрати на виробництво одиниці продукції мають зростати.
|
||||||||
|