МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Центральна нервова система (ЦНС)ЦНС є одним з основних регуляторів всіх життєвих процесів у організмі дитини. До 7-літнього віку, як правило, закінчується диференціювання нервової тканини кори великих півкуль головного мозку. Нервові клітини у всіх шарах кори набувають характерної розвинутої форми і стають схожими на клітини кори дорослої людини. Продовжується мієлінізація нервових волокон. Посилено розвиваються асоціативні волокна, що зв’язують різні нервові центри і відділи кори великих півкуль мозку одну з іншою. Удосконалення ЦНС у школярів молодших класів виражається перш за все у розвитку та посиленні процесів гальмування в корі головного мозку. Кора великих півкуль набуває більш вираженого регулюючого та затримуючого значення в поведінці дитини. Школяр віком 7 – 8 років на значно вищому рівні може контролювати, обдумувати свої дії та вчинки. У нього швидко зростає стриманість і коли необхідно, він здатний приховати свої переживання, гальмувати емоційні прояви і утримувати свої поривання. Хоча, звісно, зміни, що відбуваються в даному періоді мають індивідуальний відтінок у кожної дитини. Поряд із розвитком процесів гальмування в корі великих півкуль наростають і стабілізуються явища концентрації збудження. Цим і обумовлюється можливість активної уваги і свідомої зосередженості. Розвиток процесів гальмування, концентрації та стійкості нервових процесів в ЦНС дитини 7 – 12 років створює в цьому віці достатню основу для навчання та виховання. Саме завдяки цим віковим особливостям у функціональному розвитку ЦНС дитина в школі здатна займатись систематичною навчальною роботою і осмислювати свою діяльність.
|
||||||||
|