Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Центральна нервова система (ЦНС)

ЦНС є одним з основних регуляторів всіх життєвих процесів у організмі дитини. До 7-літнього віку, як правило, закінчується диференціювання нервової тканини кори великих півкуль головного мозку. Нервові клітини у всіх шарах кори набувають характерної розвинутої форми і стають схожими на клітини кори дорослої людини. Продовжується мієлінізація нервових волокон.

Посилено розвиваються асоціативні волокна, що зв’язують різні нервові центри і відділи кори великих півкуль мозку одну з іншою.

Удосконалення ЦНС у школярів молодших класів виражається перш за все у розвитку та посиленні процесів гальмування в корі головного мозку. Кора великих півкуль набуває більш вираженого регулюючого та затримуючого значення в поведінці дитини.

Школяр віком 7 – 8 років на значно вищому рівні може контролювати, обдумувати свої дії та вчинки. У нього швидко зростає стриманість і коли необхідно, він здатний приховати свої переживання, гальмувати емоційні прояви і утримувати свої поривання. Хоча, звісно, зміни, що відбуваються в даному періоді мають індивідуальний відтінок у кожної дитини.

Поряд із розвитком процесів гальмування в корі великих півкуль наростають і стабілізуються явища концентрації збудження. Цим і обумовлюється можливість активної уваги і свідомої зосередженості.

Розвиток процесів гальмування, концентрації та стійкості нервових процесів в ЦНС дитини 7 – 12 років створює в цьому віці достатню основу для навчання та виховання. Саме завдяки цим віковим особливостям у функціональному розвитку ЦНС дитина в школі здатна займатись систематичною навчальною роботою і осмислювати свою діяльність.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анатомо-фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку | Розвиток рухів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.