МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення марки щебеню за дробимістю (ДСТУ Б В. 2.7-75-98)
Висновок:потрібно навести показник дробимості та марку заповнювача за міцністю.
Визначення вмісту зерен пластинчастої та голчастої форми Матеріал: проби крупного щільного заповнювача різних фракцій. Прилади: ваги технічні, штангенциркуль.
Порядок виконання роботи Вміст у щебені (гравії) зерен пластинчастої (плескатої) та голчастої форми оцінюють кількістю зерен, товщина яких менше довжини у три рази і більше, методом візуального відбору. Згідно з вимогами стандарту зерна щебеню за формою поділяють на 4 групи (табл.8.2). Таблиця 8.2 Класифікація щебеню залежно від форми зерен (ДСТУ Б В 2.7-74-98)
Для визначення вмісту пластинчастих і голчастих зерен від кожної фракції щебеню (гравію) беруть аналітичні проби відповідно до таблиці 8. 3. Вміст зерен пластинчастої або голчастої форм визначають окремо для кожної фракції щебеню (гравію). За наявності у щебені (гравії) будь-якої фракції в кількості менше 5% за масою вміст зерен пластинчастої та голчастої форм у цій фракції не визначають.
Таблиця 8.3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|