Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



На курсову роботу з дисципліни

“Об’єктно-орієнтоване програмування”

 

1. Тема роботи: Розробка програмного забезпечення з графічним інтерфейсом користувача.

2. Вихідні дані до роботи. Програма «векторний графічний редактор» (існуючі прототипи --- Corel Draw, Inkscape) має бути розроблена з використанням інструментарію розробки Qt SDK та надавати користувачу наступні можливості:

- малювання набору геометричних фігур, визначених варіантом завдання (додаток А), за допомогою клацання лівою кнопкою миші по малюнку та «розтягування» фігур з натиснутою лівою кнопкою миші;

- зміни параметрів фігур (зміна розміру, переміщення, віддзеркалення, зміна кольору, стилю та товщини контуру, кольору заповнення, видалення);

- додатково: виділення (клацанням миші) множини фігур з наступними операціями над ними (зміна розміру та/або параметрів, переміщення, видалення);

- додатково: зміни масштабу малюнку;

- додатково: відображення та приховування координатної сітки, прив’язування фігур до координатної сітки;

- збереження малюнку у файлі довільного формату, зчитування малюнків з файлів та їх відображення (як варіант, у форматі SVG).

Вибір фігури має виконуватися за допомогою кнопок окремої панелі інструментів, а також команд меню. Редагування фігур --- за допомогою контекстних меню, команд меню або окремих діалогових вікон. При розробці інтерфейсу користувача мають бути використані наступні елементи (controls):

- Button --- кнопки різних видів

- Check Box --- поле-прапорець;

- Radio Button --- перемикачі;

- Spin Box --- числове введення з стрілочками зміни значення;

- List Box --- випадаючий список та ін.

Додатково: підтримувати попередній перегляд внесених змін у діалогових вікнах редагування.




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток Б. Форми документів для оформлення курсової роботи | Перелік питань, які мають бути розроблені

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.