Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Shapes.h

 

#ifndef SHAPES_H

#define SHAPES_H

#include <stdexcept>

#include <valarray>

#include <algorithm>

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

template< typename T >

static double bounded(T value, T minValue, T maxValue)

{

return std::min(std::max(value, minValue), maxValue);

}

template< typename T >

static double bounded(T value, T maxValue = 0.)

{

return bounded(value, 0., maxValue);

}

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

struct ColorChannel

{

static const double maxValue = 1.;

ColorChannel(double value = 0);

operator double() const;

ColorChannel& operator = (double value);

// ...

private:

double value;

};

struct Color

{

ColorChannel red, green, blue, alpha;

Color(ColorChannel red, ColorChannel green, ColorChannel blue,

ColorChannel alpha = 1.);

 

static const Color blackColor;

static const Color whiteColor;

static const Color grayColor;

};

struct DrawStyle

{

Color lineColor, fillColor;

DrawStyle(Color lineColor = Color::blackColor,

Color fillColor = Color::grayColor);

};

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

template< typename T, size_t D >

struct Vector

{

Vector (const T& value = 0);

Vector< T, D >& operator += (const Vector< T, D >& value);

Vector< T, D >& operator -= (const Vector< T, D >& value);

Vector< T, D >& operator *= (const T& value);

// ...

const T& operator [] (size_t dimension) const throw (std::out_of_range);

T& operator [] (size_t dimension) throw (std::out_of_range);

Vector< T, D >& makePositive();

private:

std::valarray< T > data;

};

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D > operator + (const Vector< T, D >& left, const Vector< T, D >& right);

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D > operator - (const Vector< T, D >& left, const Vector< T, D >& right);

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D > operator * (const Vector< T, D >& left, const T& value);

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D >::Vector (const T& value)

: data(value, D)

{}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D >& Vector< T, D >::makePositive()

{

data = abs(data);

return *this;

}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D >& Vector< T, D >::operator += (const Vector< T, D >& value)

{

data += value.data;

return *this;

}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D >& Vector< T, D >::operator -= (const Vector< T, D >& value)

{

data -= value.data;

return *this;

}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D >& Vector< T, D >::operator *= (const T& value)

{

data *= value;

return *this;

}

template< typename T, size_t D >

T& Vector< T, D >::operator [] (size_t dimension) throw (std::out_of_range)

{

if (dimension > D - 1) throw std::out_of_range("dimension error");

return data[dimension];

}

template< typename T, size_t D >

const T& Vector< T, D >::operator [] (size_t dimension) const throw (std::out_of_range)

{

return data[dimension];

}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D > operator + (const Vector< T, D >& left, const Vector< T, D >& right)

{

Vector< T, D > res(left);

res += right;

return res;

}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D > operator - (const Vector< T, D >& left, const Vector< T, D >& right)

{

Vector< T, D > res(left);

res -= right;

return res;

}

template< typename T, size_t D >

Vector< T, D > operator * (const Vector< T, D >& left, const T& right)

{

Vector< T, D > res(left);

res *= right;

return res;

}

typedef double Coord;

typedef Vector< Coord, 2 > Vector2D;

#define X 0

#define Y 1

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

class Figure

{

public:

virtual ~Figure();

virtual DrawStyle& getStyle();

virtual const DrawStyle& getStyle() const;

protected:

DrawStyle style;

};

template < typename T >

class Shape: public Figure

{

public:

virtual T getCenter() const { return center; }

virtual T getSize() const { return size; }

virtual void setBounds(const T& p1, const T& p2) = 0;

virtual void move(const T& destination) = 0;

virtual bool belongs(const T& point) = 0;

protected:

T center;

T size;

};

typedef Shape< Vector2D > Shape2D;

class Rectangle: public Shape2D

{

public:

Rectangle(const Vector2D& p1, const Vector2D& p2);

virtual void setBounds(const Vector2D& p1, const Vector2D& p2);

virtual void move(const Vector2D& destination);

virtual bool belongs(const Vector2D& point);

};

#endif




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік питань, які мають бути розроблені | Shapes.cpp

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.