МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5. Розвиток української культури у другій половині ХІХ ст.Освітній рух народних мас: антиукраїнська політика царизму в галузі освіти і культури. Відкриття народними масами недільних шкіл, інших навчальних закладів. Вимоги введення української мови, нових методів викладання, розширення програм. Початкова освіта: ”Положення про початкові народні училища” та система шкільної й позашкільної освіти. Середня і вища освіта. Природничі та суспільні науки. Література: Т.Шевченко, П.Куліш, М.Вовчок, І.Нечуй-Левицький та інші літератори. Драматургія і театр. Музика. Образотворче мистецтво. Народна творчість, побут і звичаї.
СТРУКТУРА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ КУРСУ
ТЕМАТИКА КУРСУ ЛЕКЦІЙ “ІСТОРІЯ УКРАЇНИ ХІХ СТ. Змістовий модуль 1 Тема 1 Політичне становище українських земель в складі Російської імперії кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.(2 години) План 1.Осаточна ліквідація автономного устрою українських земель. 2.Народонаселення українських земелькінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. 3.Реакційна внутрішня політика царського уряду на українських землях.
Тема 2 Криза феодально – кріпосницької системи і розвиток нових соціально – економічних відносин на українських землях першої половини ХІХ ст. (2 години) План 1.Історіографія проблеми. 2.Сільське господарство Наддніпрянщини першої половини ХІХ ст. 3.Переростання середньовічної промисловості в індустріальну. 4.Соціальна структура українського суспільства першої половини ХІХ ст. а) дворянство в Наддніпрянщині. Зародження тенденцій декласування; б) купецтво, міщани та селяни.
Тема 3 Формування та етапи становлення української національної свідомості в кінці ХVІІІ – на початку ХІХ ст.(2 години)
План 1.Етапи українського національного відродження в історіографії. 2.Український рух в Російській імперії першої половини ХІХ ст.
Тема 4 Західноукраїнські землі в складі Австрійської імперії кінця ХVІІІ – початку ХІХ ст.(4 години)
План 1.Політичне становище західноукраїнських земелькінця ХVІІІ – початку ХІХ ст. 2.Економічний розвиток Галичини, Буковини та Закарпаття. 3.Початок українського національного відродження на західноукраїнських землях. 4.Революція 1848-1849 рр. в Австрійській імперії та західноукраїнські землі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|