МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розділ 15.5. Завдання до заняття 15Теоретичні питання до заняття 15 1. Дати означення статистичної гіпотези. 2. Дати означення нульової і конкуруючої гіпотези. 3. Дати означення статистичного критерія. 4. Дати означення критичної області і області прийняття нульової гіпотези. 5. Дати означення і пояснити алгоритм побудови правосторонньої критичної області. 6. Дати означення і пояснити алгоритм побудови лівосторонньої критичної області. 7. Дати означення і пояснити алгоритм побудови двосторонньої критичної області. 8. Сформулювати правило перевірки нульової гіпотези про рівність генеральних дисперсій нормальних сукупностей при конкуруючій гіпотезі . 9. Сформулювати правило перевірки нульової гіпотези про рівність генеральних дисперсій нормальних сукупностей, при конкуруючій гіпотезі . 10. Дати означення статистичного критерія згоди. 11. Сформулювати правило перевірки нульової гіпотези : генеральна сукупність має нормальний розподіл. 12. Сформулювати методику обчислення теоретичних частот.
Розділ 1.6. Поняття кореляції При вивченні вищої математики користуються встановленими законами, однозначними залежностями одних величин від інших. Якщо кожному значенню змінної х за певним правилом або законом ставиться у відповідність одне певне значення змінної у , тоді говорять, що у є функцією від аргументу х і це записують як . Але такі функціональні зв’язки мають обмежене розповсюдження. Особливо це стосується економічних, біологічних, суспільних явищ. Зміна даних явищ характеризується тим, що числовому значенню однієї ознаки відповідає не одна і та ж певна величина, а певна сукупність значень іншої, пов’язаної з нею ознаки. Так, чистий прибуток підприємства залежить не тільки від витрат на виробництво продукції і ціни на неї, але і від обсягів виробництва, можливості збуту виробленої продукції, її якісних показників тощо. Тому розглянутий зв’язок не може бути функціональним. Якщо числовому значенню деякого фактора х відповідає не конкретна величина, а групова середня результативного показника у , то таку залежність називають кореляційною. Кореляційний зв’язок є не точна, а ймовірносна залежність однієї ознаки від іншої. Цей зв’язок має різну степінь точності, від повної незалежності до функціональної залежності.
|
||||||||
|