МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТЗ ДИСЦИПЛІНИ “ЗАГАЛЬНА І ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА”
1. Активізація навчальної діяльності студентів як проблема і завдання професійної педагогіки 2. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення……………..(певної дисципліни). 3. Атестація вчителів. 4. Взаємозв’язок школи, сім’ї та громадськості усправі виховання. 5. Види, форми і методи роботи вчителя, класного керівника з батьками учнів. 6. Виховний вплив релігії і церкви у справі формування підростаючого покоління. 7. Виховнийідеал в історіїпедагогіки. 8. Вікові та індивідуальні особливості розвитку. 9. Вплив атмосфери сімейного життя на процес і результат виховання особистості. 10. Г.Г.Ващенко про виховання українського патріотизму. 11. Гуманістична природа й творчий характер праці вчителі. 12. Гуманістична спрямованість педагогіки В.О.Сухомлинського. 13. Державний стандарт вищої освіти в Україні. 14. Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні. 15. Дидактика як теорія навчання й освіти. 16. Дидактичні ігри. 17. Дистанційне навчання. 18. Діагностика, контроль та оцінювання результатів навчання учнів у ЗНЗ. 19. Загальна й професійна культура педагога. 20. Загальні закономірності і принципи виховання. 21. Загальні закономірності розвитку особистості. 22. Загальні засоби навчання. 23. Загальні методи і засоби виховання. 24. Загальні методи навчання. 25. Засоби навчання та їх використання у навчальному процесі. 26. Зміст загальної освіти. 27. Зміст освіти у ВНЗ як проблема професійної педагогіки 28. Ігрові технології навчання (на прикладі конкретного навчального предмета). 29. Індивідуалізація і диференціація навчання у ЗНЗ. 30. Індивідуальний стиль діяльності педагога. 31. Класний керівник. Його роль, місце і значення уформуванні особистості. 32. Кредитно-модульна організація навчального процесу. 33. Макаренко А.С. про виховання в колективі. 34. Мета і завдання виховання в сучасній українській школі. 35. Методи контролю і самоконтролю в навчанні. 36. Методи контролю і самоконтролю в навчанні. 37. Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки. 38. Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності учнів (студентів). 39. Методи організації і здійснення навчально–пізнавальної діяльності учнів (студентів). 40. Методи стимулювання навчальної діяльності студентів у процесі навчання. 41. Методи стимулювання навчальної діяльності школярів у процесі навчання. 42. Методи формування свідомості особистості, або методи переконань. 43. Методична робота в ЗНЗ. 44. Методична робота в ПТНЗ. 45. Методичні основи виховання учнівського колективу. 46. Методологічні основи педагогіки. 47. Навчання і діяльність 48. Найважливіші шляхи і засоби формування філософсько–світоглядної підготовки учнів. 49. Національне виховання як фактор цілісного формування особистості. 50. Новації в педагогіці. 51. Організації і проведення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів. 52. Основи сучасного сімейного виховання. 53. Особливості морального виховання учнів на сучасному етапі. 54. Особливості трудового виховання школярів в сучасних умовах. 55. Педагогічна діяльність як система. 56. Педагогічна самоосвіта й самовдосконалення викладача вищого навчального закладу І – ІІ рівнів акредитації. 57. Педагогічнасамоосвіта йсамовдосконаленняпедагога ЗНЗ. 58. Педагогічний всеобуч батьків, шляхи підвищення його ефективності. 59. Педагогічний процес у ЗНЗ як система. 60. Перевірка і оцінка результатів навчання. 61. Питання теорії управління сучасним ЗНЗ. 62. Понятійно-категоріальнийапаратпедагогіки як науки. 63. Принцип природовідповідності Я.А.Коменського. 64. Принципи і основні напрями національного виховання в Україні. 65. Принципи навчання. 66. Проблема виховання українського патріотизму у школярів. 67. Проблема мети і завдань виховання в сучасному ЗНЗ. 68. Проблема мети і завданьпрофесійноїосвіти. 69. Проблеми української національної школи у творчій спадщині С.Ф.Русової 70. Проблемне навчання. 71. Професійна етика й педагогічний такт учителя. 72. Професійна компетентність педагога і її структура. 73. Професійно обумовлені вимоги до особистості педагога. 74. Професійно-педагогічна спрямованість і педагогічне покликання вчителя. 75. Процес навчання як цілісна система. 76. Психологічні основи діяльності учнів у процесі навчання. 77. Розвиток логічного мислення учнів на уроках…………..(певного навчального предмета). 78. Розвиток логічного мислення учнів. 79. Роль і місце громадського виховання молоді у формуванні базової культури особистості. 80. Самодіяльні групи і “неформальні” об’єднання. 81. Система безперервного національного виховання. 82. Сутність естетичної культури школярів. 83. Сутність і особливості національного виховання в Україні. 84. Сутність і особливості національного виховання. 85. Сутність і специфіка педагогічної діяльності. 86. Сутність, зміст, джерела, методи і засоби естетичного виховання 87. Сутність, зміст, методи і засоби екологічного виховання. 88. Сутність, зміст, методи і засоби економічного виховання. 89. Сутність, зміст, методи і засоби морального виховання. 90. Сутність, зміст, методи і засоби правового виховання. 91. Сутність, зміст, методи і засоби розумового виховання. 92. Сутність, зміст, методи і засоби трудового виховання. 93. Сутність, зміст, методи і засоби фізичного виховання. 94. Тести. Переваги та недоліки використання їх порівняно з традиційними формами контролю (на прикладі конкретного навчального предмета). 95. Узагальнення й систематизація знань учнів при вивченні певної дисципліни у ЗНЗ. 96. Український виховний ідеал. 97. Урок як основна форма організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. 98. Учнівський колектив і його роль у формуванні особистості 99. Філософські основи педагогіки 100. Форми організації виховного процесу 101. Форми організації навчального процесу в школі. 102. Форми організації навчання та їх розвиток у дидактиці 103. Формування в учнів ЗНЗ пізнавального інтересу до навчання. 104. Формування наукової картини світу в учнів засобами вивчення загальноосвітніх дисциплін. 105. Формування професійних знань і умінь майбутніх студентів-аграріїв засобами інформаційних технологій. 106. Характеристика нормативних документів про школу й освіту в Україні на сучасному етапі. 107. Характеристика педагогічних цінностей. Додаток 2
|
||||||||
|