Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






CLASS 1

Topic 2.2

DO WE NEED TO KNOW ABOUT TEACHING?

CLASS 1

1.

Work in pairs. Watch the episode from Good Will Hunting. While watching, get to understand several things properly.

 

(1) Which university does the episode take place at?

(2) What kind of personality does the professor possess?

(3) How does he choose to connect with his students?

(4) In which way does he try to encourage and stimulate?

(5) What do you think might happen next if we consider the last moments of the episode?

2. Watch the episode again. In pairs, discuss the Professor’s profile as you see him. Find out what he might think about things including (1) his job, (2) his status, (3) his students, (4) the science of mathematics, and (5) life in general.

3. In small groups, recollect your memories of the people who used to be your teachers at various stages of your educational life. What sort of people were they?

4. Work in small groups. Read the beginning of an extract from a contemporary novel. The protagonist here is a university lecturer. What do you think will follow the beginning like this? Share ideas with your group mates.

It's easy to lose perspective and become cynical when you're close to a profession or a person for decades. You start focusing on the ugly parts, forgetting the overall beauty of what's up close to you.

5. Read the continuation of the extract and think if your expectations of what might follow have been met.




Переглядів: 261

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | SLOW WALTZ IN CEDAR BEND

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.