Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






THE GOOD LANGUAGE TEACHER

· FRIENDLY

· EXPLAINED THINGS, GAVE GOOD NOTES

· KNEW HOW TO TREAT SOMEONE WHO SITS AT A DESK FOR SIX HOURS LET THE STUDENTS DO IT BY THEMSELVES — GROUP WORK

· WE DID THE LESSON TOGETHER

· TOOK OUT THINGS WE KNOW

· TALKED ABOUT HER LIFE

· TALKED ABOUT PROBLEMS OF THE SCHOOL

· TALKED ABOUT OTHER SUBJECTS

· PLAYED GAMES

· TOLD JOKES

· SHE WAS ONE OF US

· DIDN'T PUSH WEAK LEARNERS

· ASKED STUDENTS' OPINIONS, THERE WAS A DIALOGUE SHE WAS LIKE AN ACTRESS

· PRETENDED A LOT, SHE WAS FORCEFUL, BUT NOT STRICT, SHE WAS EDUCATED, SHE KNEW PSYCHOLOGY

· USED MOVEMENT TO MAKE MEANING CLEAR, SHE MADE SURE EVERYONE UNDERSTOOD, SHE WAS FUNNY

· READ IN A TONE THAT MADE MEANING CLEAR, SHE GOT CLOSE TO STUDENTS

· SHE BELIEVED IN ME, MADE ME BELIEVE IN MYSELF

· I WANTED HIM TO BE PROUD OF ME

· HE HAD A PERSONALITY OF HIS OWN

· WAS VERY EXPERIENCED

· SHE MADE GRAMMAR CLEAR

· THEY TRIED TO COMMUNICATE

· SHE GAVE ADVICE

· HE TALKED ABOUT PERSONAL PROBLEMS, SHE GAVE ME A LOT OF BOOKS TO READ, SHE USED QUESTIONS A LOT, SHE ASKED ALL STUDENTS QUESTIONS

· TALKED ABOUT THE LESSON

This list of qualities is long, and the individual items are in no par­ticular order of priority. This has its advantages: it highlights the fact that there are many different and contradictory qualities that con­tribute to effective teaching, and it is encouraging that students do not come up with a single, consistent picture of the ideal teacher. To be prescriptive about what makes a good teacher would assume we know more about the subject than we do, and it would limit the options available to us.




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
THE GOOD LANGUAGE TEACHER | THE BAD LANGUAGE TEACHER

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.