Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man how to fish and you will feed him for a lifetime.

Topic 2.2

DO WE NEED TO KNOW ABOUT TEACHING?

CLASS 4: “LABORATORY WORK”

1.Organize free-style communication session based on the ideas, evaluations and impressions of Classes 1 – 3. You may choose from several options.

 

A. Watch more episodes from the movies. Comment on them in various ways.

B. Produce the results of Internet research based on individual contributions of people mentioned in the material.

C. Share the favorite passages from the books mentioned (and more).

D. Share written work samples – read, evaluate, improve.

E. Share your personal vocabulary notes with other students.

 

2. In-class writing. Produce a summary view on the material of classes 1 – 4. The text should contain no less than 300 words, have a memorable title, and be finished in 30 minutes.

__________________________________________________________________

 

Topic 2.2

SUMMARY VIEW

Dear Student Teacher,

As a result of those three classes you are supposed to have become much more intelligent and profession-oriented.

 

(1) You may have watched Good Will Hunting, The Mirror Has Two Faces, Love Story, and Larry Crown and have found them great films. Tell your friends about them.

(2) You may have written down many of the nice phrases spoken by the lecturers in those movies, which must have improved your English. Share them with other students.

(3) You learned about several good stories worth reading such as Love Story by Erich Segal. Find more stories to read for pleasure.

(4) You must have talked and written about the problem of what it takes to become a great teacher – or lecturer – or scholar – or all of these. Are you ready for the task? In other words, are you game?




Переглядів: 259

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
COOPERATIVE LEARNING IN THE EFL CLASSROOM | Вимоги до знань та вмінь.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.