Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 2

1. Поняття й види нормативних систем. (право, мораль, релігія, етикет).
2. Поняття міжнародного публічного права і міжнародного приватного права.
3. Способи (теорії) обґрунтування чи спростування юридичної сили міжнародного права.

Завдання для самостійної роботи (3 год.)

Користуючись підручниками з основ правознавства, міжнародного права, міжнародного приватного права, словниками та енциклопедіями (окрім "Вікіпедії"!) надайте визначення наступних термінів:

соціальна норма, право, мораль, релігія, етикет, публічне право, приватне право, міжнародне (публічне) право, міжнародне приватне право, іноземний елемент.

 

Лекція 4. Національне право та міжнародне право

  1. Елементарне порівняння міжнародного та національного права:
    • предмет,
    • об’єкт,
    • суб’єкти,
    • джерела,
    • система.
  2. Співвідношення та взаємодія національного та міжнародного права.
  3. Європейське право.
  4. Значення знання міжнародного права для національної юридичної практики. Міжнародне право як інструмент удосконалення національних законодавств.
  5. Значення порівняльного правознавства для національної та міжнародно-правової практики.
  6. Конституція та закони України про міжнародне право.

 

Семінарське заняття 3.

1. Причини гетерогенності (неоднорідності) правової матерії (які існують на Ваш погляд).

2. Спільні та відмінні риси національного та міжнародного права.

3. Практичні наслідки гетерогенності (неоднорідності) правової матерії (назвіть позитивні та негативні, на Ваш погляд).

 

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Користуючись підручниками, словниками та енциклопедіями, зробіть письмову порівняльну характеристику наступних понять (пара на Ваш вибір)

- національне право та міжнародне право,

- система права та правова сім'я,

- "джерела права" та "законодавство",

- міжнародне публічне право та європейське право.

ТЕМА 3. Міжнародне право та міжнародні відносини (11 год.)

Лекція 5. Політичні рамки міжнародного права

1. Сучасна міжнародна система.

2. Міжнародне право та міжнародна політика.

3. Політичні аспекти в діяльності юриста-міжнародника.

4. Поняття міжнародного співтовариства.

5. «Міжнародне право співіснування» та «міжнародне право співробітництва».




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття 1 | Семінарське заняття 4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.