Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Participles used as adjectives

Both present participles (ing) and past participles (ed) can be used as adjectives. But be careful not to confuse them. Present participle adjectives, tiring, boring, interesting, are active and mean ‘having this effect’. Past participle adjectives, tired, bored, interested, are passive and mean ‘affected in this way’. In other words, someone is -ed if something (or someone) is -ing. Or, if something is -ing, it makes you -ed.

Jane is bored because her job is boring. Jane’s job is boring so Jane is bored.

Other pairs of participle adjectives are:

amusing amused exhausting exhausted

amazing amazed frightening frightened

annoying annoyed horrifying horrified

confusing confused shocking shocked

depressing depressed terrifying terrified

exciting excited worrying worried




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
COMPOUND ADJECTIVES | Position of adjectives: attributive and predicative use

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.