МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
EXTRACURRICULAR ACTIVITIES(List specific activities related to sports, arts, theatre, music etc. with number of years of participation)
___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________
STATEMENT OF PURPOSE On a separate sheet of paper, please write an essay in response to the following questions.
The essay is an important part of your application and will be read by the Admission Committee before a final decision is made. Through your words and ideas we will be able to learn more about you and your motivation of study at AJOU GSIS>
1. Why are you interested in the AJOU GSIS program, and how did you reach this decision? 2. Write about your life experiences and your future career plans after graduation.
I will abide by the University’s regulations concerning application deadlines and admission requirements. I certify that the information given in this application is complete and accurate and I understand that false or fraudulent statements within this application or residence statement may result in denial of admission, disciplinary action and invalidation of credits or degrees earned at the university. If admitted, I hereby agree to abide by the policies of the AJOU GSIS and the rules and regulations of the university. Should any of the information I have given change prior to my entry to the university, I shall notify the AJOU GSIS immediately.
Applicant’s Signature _______________________________ Date _____________________________________
ü Please note that transcripts and undergraduate diploma (or graduation certificate) should be an original document, When copied documents are submitted, all documents should include official stamp from the University issued and should be notarized officially.
|
|||||||||
|