МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GM (Gina Massena)
The same may apply to the taker of the message.
The name of the caller, however, should be noted in full as well as the name of the firm where applicable.
It is always advisable to take the telephone number of the caller, except in special circumstances, i.e. where the telephone number is well-known to the person the message is for, or where there is no necessity to call back.
The message should be repeated back to the caller.
Examples:
SPELLING NAMES:
If you want to spell a name you may say, for example, “A for Alpha”, “B as in Bravo”, etc.
You may also need these expressions:
ICAO PHONETIC ALPHABET (International Civil Aviation Organisation)
BRITISH TELEPHONE ALPHABET
THE INTERNATIONAL SPELLING ANALOGY
FOCUS 2. Comprehension questions ? What should you say on the phone to ask to speak to someone? ? How do you identify yourself? ? What would you say if you have dialled the wrong number? ? Have you ever dealt with voice mail? What are its advantages and disadvantages?
FOCUS 3. Study the vocabulary
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|