Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформація для фасилітатора.

Важливо звернути увагу на етап завершення та підписання угоди та на «чарівні» питання, які медіатор може ставити на цьому етапі (Що? Де? Коли? Яким чином? Де? Як довго?).

Після презентацій групових напрацювань, фасилітатор резюмує усе сказане та звертає увагу учасників на матеріали «Сценарій медіатора», які доречно використовувати під час проведення медіації (детальніша інформація щодо процедури медіації міститься в Розділі 4; матеріали «Сценарій медіатора» - включено до Зошита медіатора, який доступний в електронному вигляді на диску, що додано до посібника).

Питання для обговорення:

§ Як би ви сформулювали питання на кожному з етапів медіації?

 

Робота над «Вступним словом медіатора»

Час – 20 хвилин.

Мета: складання власного вступного слова.

Інструкція. Робота над «Вступним словом медіатора»

Матеріали: папір А4, ручки.

Коротко перелічуються (з використанням напрацювань попередньої вправи) складові вступного слова. Фасилітатор пропонує учасникам скласти свій варіант вступного слова, який вони зможуть використати під час рольової гри і далі в практичній роботі медіатора. Коротко обговорюється, чому краще буде написати свій варіант, а не використовувати стандартний. Після складання (час на самостійну роботу – 10-15 хв.) учасники розбиваються на пари та зачитують свої варіанти один одному. Потім учасники за бажанням читають свій варіант для усієї групи. Спільно складається список «Знахідок для вступного слова» - вдалих .формулювань, якими можуть скористатися усі учасники групи.

Інформація для фасилітатора

Після завершення вправи або якщо комусь важко скласти власний варіант, фасилітатор може звернути увагу на те, що в Зошиті медіатора є варіант вступного слова, але краще буде, якщо кожен напише свій (детальніша інформація щодо процедури медіації міститься в Розділі 4; зразок вступного слова включено до Зошита медіатора, який доступний в електронному вигляді на диску, що додано до посібника).

Питання для обговорення:

§ Чи важливо, якими словами (наскільки зрозуміло) медіатор говорить вступне слово? Чому?

§ На що іще, окрім доступності і зрозумілості, варто звертати увагу, говорячи вступне слово?




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформація для фасилітатора | Руханка «Вузлики»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.