Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформація для фасилітатора.

Правила надання зворотного зв’язку:

§ Давайте зворотний зв'язок тоді, коли вас просять; запитайте дозволу надати зворотний зв'язок.

§ Критикуйте підхід або ідеї, а не людину, яка їх висловила.

§ Намагайтесь бути конкретними, наводьте приклади поведінки, яку ви спостерігали.

§ Не оцінюйте поведінку.

§ Будьте уважними до мови свого тіла, будьте чесними.

Правила отримання зворотного зв’язку:

§ Слухайте уважно, прагніть зрозуміти сенс того, що вам говорять.

§ Переконайтесь, що ви правильно зрозуміли, поставте уточнююче питання чи попросіть навести приклад.

§ Не обов’язково відразу відповідати та виправдовуватись, інакше ви нічому не зможете навчитись.

§ Варто пояснювати свою поведінку, запитувати, що варто було б зробити інакше для досягнення кращих результатів..

Питання для обговорення:

§ Як би ви хотіли, щоб вам надавали зворотний зв'язок? Чому?

§ Яких правил варто дотримуватися тому, хто отримує зворотний зв'язок, для того, щоб вдосконалити свої знання та навички?

Ведення процедури медіації. Вправа «Вертушка»

Час – 2 год.

Мета: відпрацювання навичок ведення процедури медіації.

Інструкція. Вправа «Вертушка»

Матеріали: схема «Вертушка» намальована на фліп-чарті, сценарії рольових ігор, бланки оцінки медіаторів (сценарії рольових ігор та бланки оцінки медіаторів доступні в електронному вигляді на диску, що додається до даного посібника).

Ця вправа потребує завчасної підготовки. Фасилітатори можуть попросити шкільного психолога або запитати у учасників тренінгу про конфлікти, які є найбільш поширеними у їхній школі. Після цього необхідно описати кожен конфлікт таким чином, щоб на одному аркуші був опис ситуації, на другому – інтереси однієї сторони конфлікту («Конфіденційна інформація учасника А.»), на третьому – інтереси іншої сторони («Конфіденційна інформація учасника Б.»).

Для відпрацювання навичок ведення процедури медіації також можна скористатися сценаріями рольових ігор, які пропонують в даному посібнику та подані на диску. Сценарії необхідно завчасно роздрукувати.

Фасилітатори ділять учасників на чотири групи і розходяться по різних приміщеннях, кожен з представниками однієї групи. Учасники отримують від фасилітатора ситуацію для медіації їхнє завдання – розподілити ролі (2 сторони конфлікту, медіатор, спостерігач) та провести процедуру медіації. Доречно, щоб учасники скористалися «Сценарієм медіатора». Фасилітатор уважно стежить за діями медіатора та оцінює рівень його успішності та готовності до роботи у якості медіатора. Після того, як учасники провели медіацію, «сторони конфлікту», спостерігач та фасилітатор дають конструктивний зворотній зв'язок медіатору (на основі цієї інформації фасилітатор заповнює бланк оцінки медіатора та передає координатору служби). Через 25 хвилин учасники переходять в інше приміщення, де на них чекає нова медіаційна ситуація, завдання учасників – помінятися ролями так, щоб інша особа спробувала себе в ролі медіатора. Таким чином учасники проходять усіх фасилітаторів, і кожен має змогу побувати в ролі медіатора. допомогти іншим вирішити їх конфлікт. Дана вправа спрямована на оцінку рівня підготовки учасників тренінгу.




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Руханка «Вузлики» | Інформація для фасилітатора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.