МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Аналіз досвіду ведення процедури медіації. Групове обговоренняЧас – 30 хвилин. Мета: обговорення досягнень та труднощів кожного учасника за результатами проведення медіації. Інструкція. Аналіз досвіду ведення процедури медіації. Групове обговорення Матеріали: Мовник / Братина фліп-чарт, маркери. Фасилітатор за правилами Кола пропонує групі поділитися своїми враженнями після вправи «Вертушка» (питання, на яке пропонується відповісти: «Мої успіхи та труднощі в ролі медіатора»).Фасилітатор може записувати на фліп-чарті успіхи та труднощі учасників. Після того, як висловились усі, фасилітатор резюмує сказане і пропонує відповісти на питання: «Чого має уникати медіатор під час проведення медіації?» Сказане записується на фліп-чарті у «валізу», яку фасилітатор пропонує «викинути», проте не забувати про вміст та не повторювати помилок. Інформація для фасилітатора Під час обговорення всі сідають так, щоб першими висловились учасники групи, а останніми – супервізори. Фасилітатор нагадує учасникам про три «золоті правила» медіатора, що допомагають досягти успіху: «довіряй процесу», «щиро бажай допомогти сторонам», «пам’ятай, що це – не твій конфлікт». Питання для обговорення: § Чи сподобалось вам бути в ролі медіатора? Чому? § Що вам вдалося, а що викликало труднощі під час ведення процедури медіації? § Які висновки ви зробили для себе за результати ведення процедури медіації? Трикутник успіху медіації. Презентація Час – 10 хвилин. Мета: розуміння основ успішного проведення медіації, виділення важливих деталей процедури. Інструкція. Трикутник успіху медіації. Презентація Матеріали: фліп-чарт з презентацією «Трикутника успіху медіації». Фасилітатор презентує учасникам схему «Трикутник успіху медіації» (процедура, емоції, зміст), акцентуючи увагу на важливих аспектах, що допоможуть вдало проводити медіації в майбутньому. Після презентації учасники можуть задати питання стосовно структури медіації, з’ясувати для себе інформацію, що їх цікавить. Інформація для фасилітатора Теоретичні матеріали до даної вправи містяться в Розділі 4. «Що треба знати, щоб проводити медіацію однолітків? Докладніше про процедуру медіації». Питання для обговорення: § Що медіатор робить для задоволення змістовної та емоційної складової процесу? § Чому важливо дотримуватися процедурної складової процесу медіації?
|
||||||||
|