Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз досвіду ведення процедури медіації. Групове обговорення

Час – 30 хвилин.

Мета: обговорення досягнень та труднощів кожного учасника за результатами проведення медіації.

Інструкція. Аналіз досвіду ведення процедури медіації. Групове обговорення

Матеріали: Мовник / Братина фліп-чарт, маркери.

Фасилітатор за правилами Кола пропонує групі поділитися своїми враженнями після вправи «Вертушка» (питання, на яке пропонується відповісти: «Мої успіхи та труднощі в ролі медіатора»).Фасилітатор може записувати на фліп-чарті успіхи та труднощі учасників. Після того, як висловились усі, фасилітатор резюмує сказане і пропонує відповісти на питання: «Чого має уникати медіатор під час проведення медіації?» Сказане записується на фліп-чарті у «валізу», яку фасилітатор пропонує «викинути», проте не забувати про вміст та не повторювати помилок.

Інформація для фасилітатора

Під час обговорення всі сідають так, щоб першими висловились учасники групи, а останніми – супервізори. Фасилітатор нагадує учасникам про три «золоті правила» медіатора, що допомагають досягти успіху: «довіряй процесу», «щиро бажай допомогти сторонам», «пам’ятай, що це – не твій конфлікт».

Питання для обговорення:

§ Чи сподобалось вам бути в ролі медіатора? Чому?

§ Що вам вдалося, а що викликало труднощі під час ведення процедури медіації?

§ Які висновки ви зробили для себе за результати ведення процедури медіації?

Трикутник успіху медіації. Презентація

Час – 10 хвилин.

Мета: розуміння основ успішного проведення медіації, виділення важливих деталей процедури.

Інструкція. Трикутник успіху медіації. Презентація

Матеріали: фліп-чарт з презентацією «Трикутника успіху медіації».

Фасилітатор презентує учасникам схему «Трикутник успіху медіації» (процедура, емоції, зміст), акцентуючи увагу на важливих аспектах, що допоможуть вдало проводити медіації в майбутньому. Після презентації учасники можуть задати питання стосовно структури медіації, з’ясувати для себе інформацію, що їх цікавить.

Інформація для фасилітатора

Теоретичні матеріали до даної вправи містяться в Розділі 4. «Що треба знати, щоб проводити медіацію однолітків? Докладніше про процедуру медіації».

Питання для обговорення:

§ Що медіатор робить для задоволення змістовної та емоційної складової процесу?

§ Чому важливо дотримуватися процедурної складової процесу медіації?

 




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформація для фасилітатора | Портрет медіатора (завдання додому)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.