Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформація для фасилітатора

Портрети медіаторів учасники можуть зберегти на повісити в приміщеннях служб у своїх школах.

Питання для обговорення:

§ Чому медіатор має володіти саме такими якостями та рисами?

§ Яким чином вони допомагають йому в роботі?

Вправа «Етика медіатора»

Час – 30 хвилин.

Мета: обговорення етичних дилем, що можуть виникати в процесі роботи.

Інструкція. Вправа «Етика медіатора»

Матеріали: фліп-чарт, маркери, матеріали фасилітатора - «Етичні дилеми».

Група ділиться на 3-4 команди, кожна отримує вже підготовлені історію, що буде містити одну або декілька етичних дилем. Завдання команди – знайти ці дилеми, визначити, про порушення якого принципу медіації йде мова, вирішити їх та презентувати групі. Після завершення відбувається обговорення інших можливих дилем та шляхів їх вирішення.

Інформація для фасилітатора. Етичні дилеми

1. До вас на медіацію батьки привели хлопця, оскільки вважають, що це позитивно вплине на його поведінку. Хлопець не виказує великого бажання брати участь у процесі. Чи проводити медіацію?(Принцип «добровільність»)

2. Один із учасників медіації хоче написати про свій досвід в шкільну газету. Як реагувати медіатору, якщо йому стало відомо про такі наміри одного із учасників?(Принцип «конфіденційність»)

3. Ваш близький друг звернувся до вас із проханням провести медіацію. Ваші дії? (Принцип «нейтральності»)

4. Нещодавно ви були учасником конфлікту, який дуже схожий на той, який вам передав координатор на медіацію. Чи повинен медіатор вести такий процес?(Принцип «безпристрасності»).

Питання для обговорення:

§ Що таке «етика»?

§ Чи важлива етика для медіатора? Чому?

§ Яка дилема стала б найважчою для вас і чому?

Вправа «Колаж нашої служби»

Час – 1 год. 20 хвилин.

Мета: формування команди; відображення учасниками бачення своєї ШСРК.

Інструкція. Вправа «Колаж нашої служби»

Матеріали: фліп-чарт, молодіжні журнали, клей, фломастери, маркери, олівці, ножиці, скотч.

Учасники об’єднуються в групи та отримують завдання за допомогою колажу зобразити те, як вони бачать ШСРК (назва, цінності, бачення клієнтів, себе тощо). Група працює 1 годину.

Інформація для фасилітатора. Етичні дилеми

Учасників необхідно об’єднати в групи за школами. Кожна команда може зберегти свій колаж з тим, щоб розмістити його в своїй ШСРК.

Питання для обговорення:

§ Розкажіть, що ви зобразили на своєму колажі?

§ Що для вас було легким, а що складним під час виконання цієї вправи?

Планування роботи ШСРК. Вправа «Наступні кроки»

Час – 1 год.

Мета: формування команди; планування роботи ШСРК.

Інструкція. Вправа «Наступні кроки»

Матеріали: фліп-чарт, маркери.

Учасники об’єднуються в групи за школами. Кожна група отримує завдання визначити кроки, необхідні для впровадження відновних практик в їхній школі. Учасники також визначають термін виконання кожного пункту плану та відповідальну особу з команди, яка координуватиме виконання тієї чи іншої дії. Група працює 30 хвилин. Після складання планів, кожна група презентує свої напрацювання. Потім відбувається обговорення питань, пов’язаних із створенням ШСРК в школах, можливих труднощів та шляхів їх подолання.

Питання для обговорення:

§ Розкажіть, що ви зобразили на своєму колажі?

§ Що для вас було легким, а що складним під час виконання цієї вправи?




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Портрет медіатора (завдання додому) | Робота з очікуваннями та сумнівами учасників. Оцінка тренінгу. Заключне Коло. Вручення сертифікатів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.