Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ВНУТРІШНІХ СПРАВ

 

Навчально-науковий інститут права

 

Кафедра управління та інформаційно-технічного забезпечення ОВС та спеціальної техніки

 

 

 

О.А. Балтовський, О.В. Косаревська

Навчально-методичний комплекс

з навчальної дисципліни

“Адвокатура України”

для студентів та курсантів 2- курсу

денної форми навчання

 

Напрям підготовки: 6.030401 «Правознавство»

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень “бакалавр”

 

 

Одеса 2014

 

ПЕРЕДМОВА

Серед найважливіших факторів формування й самого існування правової держави виступає забезпечення кожному можливостей щодо реалізації захисту належних прав, свобод і законних інтересів.

Міжнародні інститути приділяють все більше уваги правам людини.

Для Української держави дотримання міжнародних стандартів з прав людини стало одним з пріоритетів її внутрішньої політики, що свідчить про її демократизм та послідовність.

Право на правову допомогу, закріплене у статті 59 Конституції України, є основою для надання та забезпечення правової допомоги адвокатом. Саме інституту адвокатури відводиться особлива роль у житті українського суспільства. Прикладом цього є посилення законодавчого регулювання, стосовно надання та забезпечення правовою допомогою громадян та юридичних осіб, що відбулося з прийняттям: Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» від 5 липня 2012 року; Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 2 червня 2012 року; кримінального процесуального кодексу України від 13 квітня 2012 року; Концепції Державної цільової програми формування системи безоплатної правової допомоги на 2013-2017 роки, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 липня 2012 року та низки інших нормативних документів, що розкривають та уточнюють їх основні положення.

В світлі вище визначеного, значно підвищується необхідність з’ясування майбутніми фахівцями-правниками сутності та завдань сучасної адвокатури України, на підставі опанування теоретичних знать під час вивчення вибіркової юридичної дисципліни «Адвокатура України», передбаченої навчальними планами ВНЗ юридичного спрямування.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Адвокатура України» в ОДУВС є:

- процес виникнення та сучасний устрій адвокатури як недержавного самоврядного інституту, що забезпечує здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги на професійній основі;

- з’ясування напрямків та завдань адвокатури, у її взаємодії з правоохоронними органами, громадськими організаціями, іншими органами та громадянами;

- вивчення законодавчої бази, що є підґрунтям діяльності адвокатури в Україні;

- розкриття питань специфіки адвокатської діяльності у кримінальному, цивільному, господарському, адміністративному, виконавчому та нотаріальному процесах, у Європейському Суді з прав людини;

- вивчення основних етичних правил поведінки адвоката;

- дослідження існуючих світових правових систем адвокатури.

Згідно навчального плану, для студентів ІІ курсу (денної та заочної форми навчання) на вивчення навчальної дисципліни «Адвокатура України» відводиться відповідно: 54/72 години (1,5/2 кредити ECTS), з яких: лекцій – 16/4 год.; семінарів – 20/2 год.; індивідуальна робота – 8 год.; самостійна робота – 10/66 год.; модульна контрольна робота – тести; підсумковий контроль – залік за кредитно-модульною системою.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

знати: зміст національного та міжнародного законодавства, що регламентує діяльність адвокатури; визначати організаційні форми, завдання, принципи діяльності адвокатури; вимоги щодо набуття права на заняття адвокатською діяльністю; права та обов’язки адвоката.

вміти: правильно тлумачити і застосовувати норми чинного законодавства України та міжнародні нормативно-правові акти, ратифіковані Україною, у сфері забезпечення права на правову допомогу при захисті прав, свобод та законних інтересів особи; користуватися науковою літературою, що відбиває сучасний стан адвокатури; складати процесуальні акти, які повинен готувати адвокат при підготовці до судових промов та участі у судових дебатах.

Комплексні навчально-методичні матеріали з навчальної дисципліни «Адвокатура України» підготовлені на підставі чинного законодавства, опрацювання сучасної наукової думки стосовно дослідження проблем надання, гарантій і забезпечення правової допомоги, а саме робіт, Ю.П. Аленіна, М.Ю. Бершевського, М.С. Глотова, Ю.М. Грушевого, П.А. Лупинської, В.Т. Маляренка, М.М. Михиєнка, О.Д. Святоцького, Ю.І. Руснака, О.В. Чернобая, Д.П. Фіолевського та інших.

Структурно навчально-методичний комплекс містить передмову, тематичний план навчальної дисципліни, зміст навчальної дисципліни, розподіл самостійної та індивідуальної роботи для студентів денної форми навчання, загальні методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни та підготовки до семінарських занять, які висвітлюють наступні питання з кожної теми, а саме: мету, план семінару, ключові слова, методичні вказівки, завдання до виконання індивідуально - аналітичних завдань та теми до рефератних повідомлень, питання до самоконтролю, список рекомендованої літератури( нормативні акти, спеціальна література, джерела Інтернет); критерії оцінювання знань студентів та методи навчання; питання до підготовки до заліку; структурований перелік рекомендованої літератури(нормативні акти, спеціальна література, інформаційні ресурси); додатки у вигляді надання схематичних покажчиків до законів України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», «Про надання безоплатної правової допомоги».


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«АДВОКАТУРА УКРАЇНИ»

 

Назви тем Кількість годин
денна форма Заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
л с пз інд с.р. л с пз інд с.р
Тема 1. Завдання та система курсу. Становлення і розвиток світової та української адвокатури.        
Тема 2. Стандарти професійної діяльності адвокатури. Організація роботи адвоката.      
Тема 3. Організаційно-правові засади адвокатської діяльності в Україні. Прийняття доручення адвокатом.        
Тема 4. Правовий статус адвоката у цивільному процесі.        
Тема 5. Діяльність адвоката у кримінальному процесі.        
Тема 6. Діяльність адвоката у адміністративному та господарському процесах.        
Тема 7. Участь адвоката у Європейському Суді з прав людини.        
Тема 8. Діяльність адвокатури іноземних держав (США, Франції).        
Усього годин -    
Підсумковий контроль ЗАЛІК



Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава 42 | Теми семінарських занять для студентів денної форми навчання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.