МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Exercise 2. Complete the following dialogue using the Future Simple or Future Continuous.PART III Future Simple and Future Continuous Tenses
EXERCISES Exercise 1. Put the verbs in brackets into the Future Simple or the Future Continuous. Kevin: Shall we go to the beach tomorrow? Ruth: Well, I'm working in the morning, but I 1) ...’ll phone... (phone) you when I finish. Kevin: Shall we ask Ben and Linda to come with us? Ruth: Yes. I 2) … (see) Linda at work in the morning, so I 3) … (ask) her then. Kevin: If they want to come I 4) … (pick) you up from work and we can all go together Ruth: Great! Just think, we 5) … (swim) in the sea this time tomorrow! I can't wait! Exercise 2. Complete the following dialogue using the Future Simple or Future Continuous. Graham ; Can I phone you tomorrow, Suzy? Suzy: What time? Graham : Well, I'm not working tomorrow so I 1) … phone …(phone) you at 9 o'clock in the morning. Suzy : Oh no! I 2) … (sleep) then. Graham : OK. I 3) … (call) you at noon. Suzy : Well, I 4) … (wash) my hair. Graham : Perhaps I 5) … (come) and visit you in the afternoon, then. What 6) … (you/do) around 3 o'clock? Suzy : I 7) … (get) ready for my aerobics class. Graham : Well, if I phone you at 5, 8) … (you/be) at home? Suzy : No, I'm afraid not. I 9) ... (visit) my aunt in hospital. Graham : When can I see you, Suzy? Suzy : Phone me tomorrow evening. I 10) … (not/do) anything then
|
||||||||||||||||||||
|