Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






MODULE 2

Практична граматика англійської мови для першокурсників

Частина II

Навчально-методичний посібник з граматики

Для студентів 1 курсу

Факультету іноземних мов

Харків

 

УДК 811.111. (075)

ББК 81.2 Англ - 923

Д 53

 

Практична граматика англійської мови для першокурсників. Навчальний посібник з граматики для студентів 1 курсу факультету іноземних мов / Укладачі: Меркулова Т.К., Малімонова Н. В., Кузьміна В.С. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2005. – с.

 

Даний посібник призначений для студентів 1 курсу англійського філологічного відділення факультету іноземних мов. Посібник призначений для розвитку та удосконаленню навичок застосування граматичних явищ та структур, якими повинні володіти незалежні користувачі мови на рівні В1, відповідно рівням володіння мовою „Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти, вивчення, викладання, оцінювання.” У посібнику представлені граматичні правила, пояснювання, схеми та моделі, які викладені у доступній формі для студентів молодших курсів, що допоможе їм опанувати складний граматичний матеріал. Для полегшення розуміння студентами мета язика граматики додається глосарій основних граматичних термінів з перекладом на російську та українську мову. Основна увага приділяється граматичним вправам, в яких увесь матеріал, що вивчається, відпрацьовується у контексті. Усі граматичні вправи, за винятком перекладних, базуються на автентичних текстах. Достатня кількість вправ дозволяє довести граматичні навички до автоматизму.

Посібник призначений як для самостійної роботи студентів вдома, так и для роботи в аудиторії під керівництвом викладача.

 

Рецензенти:

кандидат педагогічних наук професор Харківського педагогічного університету

ім.. Г.С. Сковороди Тучина Н.В.

 

кандидат філологічних наук, викладач кафедри англійської філології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна Паповянц Є.Г.

 

Друкується згідно з рішенням вченої ради факультету іноземних мов

Харківського національного університету ім В. Н. Каразіна

Протокол № від 2005 р.

 

© Харківський національний університет ім В. Н. Каразіна, 2005

© Меркулова Т.К., Малімонова Н. В., Кузьміна В.С., 2005

CONTENTS

PART 1: THE VERB

MODULE 1

Categories of finite forms of the verb ……………………………………………………… 4

Non-finite forms of the verb ……………………………………………………………….. 4

Morphological structure of the verb ……………………………………………………….. 5

Semantic classification of the verb ………………………………………………………… 5

Stative and dynamic verbs ………………………………………………………………… 5

Transitive and intransitive verbs …………………………………………………………… 7

Terminative and durative verbs ……………………………………………………………. 8

Functional classification of the verb ……………………………………………………… .. 9

Basic forms of the verb ………………………………………………………………………9

MODULE 2

Present Indefinite (Simple) …………………………………………………………………. 10

Present Continuous (Progressive) …………………………………………………................ 14

Reported Speech: commands, instructions, requests, suggestions, warnings ……………….. 19

Present Perfect ………………………………………………………………………………. 22

Present Perfect Continuous (Progressive) ……………………………………………………26

Reported questions ……………………………………………………………………………29

Past Indefinite (Simple) ………………………………………………………………………32

Past Indefinite and Present Perfect compared ………………………………………………..33

Past Continuous (Progressive) ………………………………………………………………. 38

Past Perfect ……………………………………………………………………………………40

Past Perfect Continuous (Progressive) ……………………………………………………….. 41




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 4 | MODULE 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.