Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



LANGUAGE ACTIVITIES

1.The story must be the allegory of some sort. For example, it might be a portrayal of fertility rites in primitive cultures or a parody of religious services in modern times. Or is it a commentary on the fragility of family loyalties? What other possibilities occur to you? Which can best be supported by evidence within the text?

2.The lottery is run by two men named “Graves” and “Summers”. What significance can you see in the choice of names? Comment on other names of the villagers.

3.Trace the changes in Tessie Hutchinson’s attitude in the course of the story. What do these changes suggest about a possible theme of the story?

4.The story is full of details about small-town life, for example, the children’s play before the lottery begins. What other details suggest a peaceful rural setting? What is the effect of the contrast between the setting, the characters and the plot?

5.Watch a short movie based on this story and compare the expressive means used by the writer and the director. Are they alike or different? What helps the director to create the tension of the situation? Mind the details.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
COMPREHENSION AND DISCUSSION QUESTIONS | CREATIVE WORK

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.