МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
LANGUAGE FOCUSFind these expressions in the story and explain what they mean.
1.a mistress of cold praise 2.to worship smth./smb. 3.to be dismayed 4.to be well off 5.to entrust smb. to smb. 6.her life hangs on a thread 7.inconsolable 8.to distract one’s mind 9.to survive the strain 10.to sacrifice smb. for smb./smth. 11.to carry out a bluff 12.to be as good as one’s word
ACTIVITIES
1.The story is told mostly from the author’s viewpoint, and we are given only a few insights into Louise’s thoughts. During the conversation about her husbands’ death Louise doesn’t object to her interlocutor, but gives a sad smile as if she were having an internal debate with herself. Imagine that you are Louise and express your thoughts as you talk to the author.
2.How do you think Louise viewed the author? Imagine that she kept a diary and write two short entries for it: one for the day of his remark: “I sometimes think that you’re quite strong enough to do the things you want to”, and the other for the day of their talk about Iris’s marriage.
3.Both husbands worshipped Louise, but “George Hobhouse had not the strength of Louise’s first husband and he had to brace himself now and then with a drink for his day’s work as Louise’s second husband”. Write down his thoughts about this “job”.
4.How do you interpret the end of the story? (On the wedding-day, at ten o’clock in the morning, Louise, that devilish woman, had one of her heart attacks – and died. She died gently forgiving Iris for having killed her). Do you think Iris would be blaming herself till the end of her life? Write a paragraph as a postscript to the story, describing the author’s emotional state during the next month or two.
|
||||||||
|