МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії оцінювання курсової роботи з історії педагогікиОцінку «відмінно» отримує студент, робота якого оформлена відповідно до вимог; зміст курсової роботи в повному обсязі відповідає темі та визначеній меті; у роботі містяться елементи наукового пошуку в теоретичному аспекті на основі опрацювання достатньої кількості наукової літератури; практичний результат обраної теми свідчить про вміння студента систематизувати зібраний матеріал, робити висновки про позитивні і негативні моменти; студент вільно володіє спеціальними термінами, не робить граматичних помилок. Оцінку «добре» отримує студент робота якого оформлена відповідно до вимог; зміст курсової роботи в повному обсязі відповідає темі та визначеній меті, але є незначні недоліки методичного або стилістичного характеру. У час захисту студент дає правильні відповіді, але недостатньо аргументовані. Оцінку «задовільно» отримує студент, курсова робота якого розкриває теоретичні питання недостатньо повно, містить мало документів наукового дослідження, аналіз зроблено поверхово; висновки аргументовано недостатньо переконливо, робота оформлена неохайно. Оцінку «незадовільно» виставляють студенту, якщо курсова робота виконана не в повному обсязі та з відхиленнями від завдання; оформлена без врахування встановлених вимог; мають місце суттєві помилки, які тягнуть за собою переробку курсової роботи; студент слабо володіє мовою викладу матеріалу. Зразок оформлення змісту Зміст Вступ (актуальність теми, аналіз програми з трудового навчання)…………...…3 РОЗДІЛ 1. НАЗВА ПЕРШОГО РОЗДІЛУ………………………………..………...5 1.1. Назва першого параграфа 1-го розділу……………………………………….5 1.2. Назва другого параграфа ……………………………………………………..11 1.3. Назва третього параграфа …………………………………………………….15 РОЗДІЛ 2. НАЗВА ДРУГОГО РОЗДІЛУ…………………………..……………..18 2.1. Назва першого параграфа 2-го розділу …………………………………...…18 2.2. Назва другого параграфа………………………………………..…………….23 2.3. Назва третього параграфа……………………………………………………..28 Висновки………………………………………………………………………....…29 Список використаної літератури……………………………………………….….30 Додатки……………………………………………………………………………...32 Рекомендована оцінка видів навчальної діяльності студента при виконанні курсової роботи Критерії оцінювання курсової роботи, максимальна кількість балів 1. Теоретична обґрунтованість теми, чітко розроблений науковий апарат - 5 2. Аналіз провідних концепцій при висвітленні проблеми - 5 3. Критичний аналіз педагогічного досвіду - 20 4. Логічні висновки - 10 5. Самостійний і творчий підхід до аналізу практики сучасного навчання і виховання - 5 6. Планомірний і систематичний характер роботи студента над темою - 5 7. Загальне оформлення курсової роботи 3 8. Оформлення бібліографії 2 9. Змістовні додатки 10 10. Своєчасність здачі курсової роботи 5 11. Грамотний і аргументований захист курсової роботи перед комісією - 20 12. Впровадження результатів роботи у навчально-виховний процес (при наявності відповідної довідки) - 10 Всього: 100 Побажання Завжди перечитуйте і вичитуйте свою роботу. Не покладайтеся на „розум” комп’ютера, не зловживайте „електронним перекладом” – часто саме тут закрадається плутанина, неточність, некваліфікованість. На кожній сторінці може бути не більше двох виправлень! (акуратно – чорним чорнилом, шляхом вклеювання окремих знаків чи слів, з використанням коректора чи інших засобів правки надрукованого тексту). Не поспішайте здавати роботу одразу, щойно з принтера. Відкладіть свою працю на якийсь час (краще на добу), щоб свіжим оком її переглянути й оцінити, внести правки, усунути прорахунки. Те, що вчора здавалося досконалим, завтра сприйматиметься з застереженнями. Завжди залишайте у себе другий примірник роботи (а також електронний варіант).
[1] Селегій П. О. Науковий жаргон: основні ознаки та причини появи. - К., 2003. – С. 49-50.
|
||||||||
|