Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заочна форма навчання

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 1 за темою «Економічні аспекти розвитку персоналу»:

Знати:

· сутність корпоративного розвитку персоналу організації;

· роль корпоративної культури у розвитку персоналу;

· систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві;

· технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм;

· форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації;

· особливості електронного навчання працівників;

· методи професійного навчання персоналу.

Вміти:

· розробляти програми з підвищення конкурентоспроможності персоналу організації, що навчається;

· проектувати та управляти формуванням корпоративної культури організації, що навчається;

· визначати цілі професійного навчання персоналу, розробляти навчальні плани й програми;

· обґрунтовувати форми навчання працівників організації;

· використовувати електронне навчання працівників;

· застосовувати методи навчання персоналу.

· сутність корпоративного розвитку персоналу організації;

· роль корпоративної культури у розвитку персоналу;

· систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві;

· технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм;

· форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації;

· особливості електронного навчання працівників;

· методи професійного навчання персоналу.

Практичне заняття № 2

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з розрахунку показників, що характеризують витрати організації на розвиток персоналу.

2. Робота в малих творчих групах з визначення контингенту учнів і слухачів кошторису витрат на професійне навчання персоналу організації.

3. Робота в малих творчих групах з розрахунку соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 2 за темою «Планування й організація професійного навчання робітників організації»

Знати:

· типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації;

· роль держави, організацій інших соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві;

· технологію первинної підготовки робітників на виробництві;

· специфіку професійної перепідготовки робітників у організації;

· процеси планування підвищення рівня кваліфікації робітників у організації.

Вміти:

· визначати типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації;

· забезпечувати взаємодію соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві;

· здійснювати первинну підготовку робітників на виробництві;

· проводити професійну перепідготовку робітників у організації;

· планувати підвищення рівня кваліфікації робітників в організації.

Практичне заняття № 2

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах зі здійснення аналізу результативності професійного навчання персоналу на виробництві на макрорівні.

2. Робота в малих творчих групах з визначення потреби у навчанні робітників організації.

3. Робота в малих творчих групах з оцінки ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 7 за темою «Планування трудової кар’єри і роботи з кадровим резервом»

Знати:

· сутність трудової кар’єри та її планування в організації;

· організацію професійно-кваліфікаційного просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри;

· планування та розвиток кар’єри фахівців і керівників організації;

· технологію формування резерву керівників;

· процеси підготовки резерву керівників та оцінювання її ефективності.

Вміти:

· організовувати професійно-кваліфікаційне просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри;

· планувати розвиток кар’єри фахівців і керівників організації;

· здійснювати формування резерву керівників організації;

· проводити підготовку резерву керівників та оцінювання її ефективність.

Практичне заняття № 7

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «Побудова кар’єрограми для менеджера з персоналу».

2. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «План кар’єри».

3. Робота в малих творчих групах із застосуванням прогностичних, практичних і навчальних методів оцінювання кандидатів у резерв керівників організації.

4. Робота в малих творчих групах з визначенням ефективності формування резерву керівників в організації.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»


5. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

 

Самостійна робота студентів – один з основних засобів оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від аудиторних навчальних занять.

Головною метою самостійної роботи є закріплення, розширення та поглиблення набутих у процесі аудиторної роботи знань, вмінь та практичних навичок, а також самостійне вивчення та засвоєння нового матеріалу під керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі.

Питання, що виникають у студентів стосовно виконання запланованих завдань, вирішуються на консультаціях, які проводяться згідно з графіками, затвердженими кафедрою.

Самостійна робота студентів над наукою «Розвиток персоналу» для студентів спеціальності 803050501 – «Управління персоналом та економіка праці» включає такі форми:

- самостійна робота з літературними джерелами з метою кращого засвоєння програмного матеріалу після відвідування лекцій;

- підготовка до практичних занять, тренінгу;

- підготовка до модульних (контрольних) завдань;

- виконання обов’язкового завдання;

- виконання індивідуальних самостійних обов’язкових завдань за місцем роботи;

- критичний огляд наукових публікацій за обраною проблематикою наукового дослідження;

- розробка пропозицій щодо вирішення виявлених проблем;

- розробка прогнозів з обраної проблематики;

- презентація результатів дослідження на задану тематику, в т.ч. виступ на студентській конференції;

- систематика вивченого матеріалу дисципліни перед іспитом.

Всі завдання самостійної роботи студентів поділяються на обов’язкові та вибіркові, виконуються у встановлені терміни, з відповідною максимальною оцінкою та передбачають певні форми звітності щодо їх виконання. Обов’язкові завдання виконуються обов’язково кожним студентом у процесі вивчення науки, вибіркові завдання є альтернативними (табл. 2 і табл. 3).

Перелік завдань для самостійної роботи представлені у карті самостійної роботи студентів, яка включається до «Методичних матеріалів щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань», що розміщуються на сайті КНЕУ.

Кожен студент повинен роздрукувати для себе карту самостійної роботи та на власний розсуд визначитись з вибірковим елементом самостійної роботи, щоб набрати необхідну кількість балів.

Після виконання обов’язкових та вибіркових завдань у встановлені терміни студент звітує викладачеві, а набрані ним бали проставляються у Журналі обліку поточної успішності студентів та враховуються як кількість балів за поточну успішність в навчальній роботі.


Таблиця 2




Переглядів: 267

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Денна форма навчання | КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.