Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Для денної та вечірньої форми навчання

1. Сутність розвитку персоналу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності працівників і організації.

2. Показники економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації.

3. Тестове завдання

4.1. Що являє собою поняття «розвиток»?

А) Поступальний рух, перехід від одного стану до іншого.

Б) Зміна кількісних і якісних характеристик того чи іншого об’єкта або суб’єкта.

В) Перетворення природи, Сонячної системи, землі, людства, тваринного та рослинного світу.

Г) Поступальний рух, перехід від одного стану до іншого, особливо у значенні поступу від нижнього до вищого або навпаки, регресивний рух.

4.2. Як розраховується частка витрат організації на розвиток персоналу в загальних її витратах на робочу силу?

А) Відношенням витрат організації на розвиток персоналу до загальних витрат організації на професійне навчання працівників.

Б) Відношенням витрат організації на розвиток персоналу до загальних витрат організації на навчання працівників і планування їхньої трудової кар’єри.

В) Відношенням витрат організації на розвиток персоналу до загальних витрат організації на робочу силу.

Г) Відношенням витрат організації на розвиток персоналу до операційних витрат організації.

4.3. За якими напрямами здійснюється діяльність підрозділу з працевлаштування випускників навчального закладу?

А) Працевлаштування випускників навчального закладу.

Б) Розробка банку даних випускників і роботодавців, визначення форм і методів сприяння працевлаштування випускників.

В) Маркетингове дослідження ринку освітніх послуг, працевлаштування випускників.

Г) Організація набору студентів у навчальний заклад, співпраця з роботодавцями.

4.4. За якими напрямами Міністерство праці та соціальної політики України здійснює керівництво професійним навчанням персоналу на виробництві?

А) Організація здійснення державної політики в галузі освіти.

Б) Координація роботи щодо організації професійного навчання персоналу на виробництві.

В) Розробка державних стандартів освіти, затвердження типових навчальних планів та типових навчальних програм.

Г) Розробка державних стандартів освіти, затвердження робочих навчальних планів та робочих навчальних програм.

4. Задача.

Розрахувати частку витрат організації на розвиток персоналу в загальних її витратах на робочу силу, питому вагу витрат організації на професійне навчання персоналу у загальних її витратах на робочу силу, а також відсоток витрат організації на розвиток персоналу до загального обсягу реалізації продукції. Витрати організації на розвиток персоналу становили 247,8тис. грн., витрати на професійне навчання персоналу ― 197,5тис. грн., загальні витрати роботодавця на робочу силу ― 13166,6 тис. грн., а загальний обсяг реалізації продукції ― 30200,0 тис. грн.

5. Задача.

Розрахувати показники ефективності формування резерву керівників: показник підготовленості осіб, зарахованих до резерву; показник ефективності формування резерву керівників протягом останніх п’яти років в організації; показник ефективності використання резерву керівників під час заміщення вакантних управлінських посад в організації протягом року.

Вихідні дані:

– загальна чисельність працівників, які перебувають у списку осіб зарахованих до кадрового резерву поточного року – 30 осіб;

– загальна чисельність працівників, які перебували в списку осіб, зарахованих до кадрового резерву протягом останніх п’яти років – 80 осіб;

– чисельність резервістів, підготовлених для призначення на керівні посади – 20 осіб;

– чисельність резервістів, призначених на керівну посаду протягом останніх п’яти років – 45 осіб;

– призначено керівників в організації протягом року з числа осіб, зарахованих до кадрового резерву – 15 осіб;

– усього призначено керівників в організації протягом року – 25 осіб.

 




Переглядів: 237

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Для заочної форми навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.