Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






М’АПОКРИФ

Років так через 46-47 після скандального возне- сіння біологічки в смт Бабине Лоно з’явився перший Мох. Правду кажучи, слово «перший» тут не дуже доречне, бо першим він був так само, як і третім, і тисяча триста сорок вось- мим, і останнім, але віддавна повелося звати його першим Мохом, то нехай уже буде так. Може, так склалося й тому, що саме за його по- яви смт Бабине Лоно (станція моторизованого торчу) перейменували в смт Бабинелон (сели- ще мегаполісного типу). Дурнуватих коннота- цій із біблійним Вавилоном вдалося уникнути завдяки Моху: саме він наполіг на цій не зовсім правильній з точки зору хронічного мовознав- ства транскрипції. Наполіг і переміг.


 

 

Ситуація в смт тоді була непростою чи, – якщо відвертіше, – зовсім паскудною. Звідусіль лу- нали крики про допомогу. Колись єдиний у спільному пориві звести зі світу біологічку со- ціум розколовся на дві частини – потопельни- ків і погорільців. Себто тих, хто перманентно тонув, і тих, хто перманентно горів. Була, прав- да, і третя категорія – повисільників – тих, хто перманентно висів. Однак, по-перше, їх було мало, а, по-друге, частина з них не просто ви- сіла, а відвисала, тож можна спокійно вважати їх маргінальною групою аутсайдерів.

 

Але тема з потопельниками й погорільцями ускладнювалася тим, що і перші, і другі вола- ючи про допомогу, формулювали колектив- ний месидж такого, приблизно, змісту: «Тону! Рятуйте! Але не витягайте з води, бо всохну». Або: «Згораю! Help! Тільки не витягайте з вог- ню, бо змерзну».

 

Перший, він же третій, він же останній Мох, дар- ма, що сирота, себто безпорочно (без порева) зачатий, був уже неодноразово просвітлений


128


і не лише знав, але й на власні очі бачив, що


 

в світі як творінні Божому зла немає і бути не може, що зло люди придумали і почали впарю- вати собі самі.

 

(Зло – це bad trip вуграстого тінейджера, який думає, що відловить кайф, нажершись якоїсь дурі. На хріна тобі, питається, курити-коло- тися-ковтати, коли довкола і без того кайф. Але вуграстий придурок чув, що якщо шир- нутися, то можна ще крутіший прихід відло- вити і заторчати тіпа вопше. І валить у чисті від природи вени й світлий від природи ро- зум дурний сон. А дурний сон, як відомо, по- роджує чудовиськ. Ну, добре – це не Мохові, це мої слова, і метафора моя, просвітниць- ка й інтелігентна). А першоостанній Мох свою тєлєгу сформулював по-іншому – прості- ше й універсальніше.

 

Уявіть картину: зліва в невеличкому океані буль- кають потопельники, справа – горять синім полум’ям погорільці. Десь там, за фортечним муром смт відвисають на осиці маргінали. А посередині на армійській табуретці з про- різом, підклавши під зад розшиту лебедями


 

 

подушку-думку і пакет з травою, сидить Мох, продюсер радості і прухи.

 

(ну, і зверху, сховавши погляд за хмарами, небес- ний я, але зараз не про це)

 

Мох довго порпається в численних кишенях своїх волонтерських штанів, витягає і розкла- дає на газеті різні нички, ніштячки і п’яточки, туристичну мапу Амстердама з позначеними cafe-shop’aми, пачку візитівок if-ro, гуцуль- сько-ненецьку дримбу, люльку з дерева аяхуас- ку, ксерокопію гайдуківських народних казок, фотку прохаськового пса, ну, коротше – все, що належиться продюсеру. Потім, як і личить безпорочному шлангісту, тужливо розгляда- ється в пошуках когось, хто скрутив би йому джойнт, приніс пива, чи принаймні почитав би вголос байку про растаманську мишку Че. Звісно, халяви в Бабиному Лоні не дочекаєш- ся. Яка там халява, коли одні тонуть, інші го- рять, а існування третіх взагалі під сумнівом. Тому Мох забиває на всіх, забиває косяк само- стійно, бурмочучи при цьому щось про човен,


130


який попливе так, як на ньому напишеш, і що


 

Бабине Лоно – назва для гінекологічного кабі- нету, а не для порядного світу. Далі він робить кілька по-продюсерськи професійних тяг, ра- зом із подушкою-думкою злазить з табуретки, влягається на тра-а-ві, і каже, пахкаючи в мої небесні очі димом просвітлення:

 

«Та бля, та ніхуя ніякого зла на світі вопше нема, всьо в наших головах, і то всьо тупе гоніво, шо адама з євою змій спокусив і Бозя їх за то з раю попер. Змія вони собі самі придумали, тіпа по приколу, а Бозя просто послав їх до сраки, тіпа нєхуй мені тут в саду гадів розводити. Тоїсь не то, шоби Він нас реально копнув, ну тіпа за ворота раю вигнав, бо полюбе кромі раю на світі ніхуя більше нема – ну, карочє, Бог крім раю нічого більше і не створював – ми в ньо- му і дальше живемо, тіки ніхуя не бачим кромі зміїв і big apple. Вот потому в сраці і сидимо, і торчимо, канєшно. І з тим яблуком тоже шняга галіма: то тіпа, звідти пішло «як не з’їм, то по- надкусюю», а нахуй вопше було надкушувати, якшо можна всьо схавати, і вопше, бля, бери жери скіки хочеш. От ми тут хулє в дупі хуй- зна шо надкушуємо вмєсотого, шоби вилізти


 

 

на світ Божий і льогко получити зразу всьо і на шару».

 

Першоостанній Мох, звичайно, думав, що після такого казання, піпл сам до нього потягнеться, але звідусіль доносилося споконвічне «ой не витягуйте, бо всохну, ой не гасіть, бо змерз- ну». І тоді Мох зрозумів, що голими базарами народ не візьмеш, і треба щось робити. Най- гірше – робити самому. Звісно, від незвички щось робити Мохові було надзвичайно важко, але тим більше вартують ці потуги. Спочатку вольовим зусиллям він перейменував Бабине Лоно в Бабинелон (так закінчився міф і поча- лася світова історія), потім дозволив грошо- вий і товарообмін між погорільцями та пото- пельниками (так закінчилася казка і почався мережевий маркетинг), а далі вийшов за баби- нелонівський мур, познімав з осики всіх, хто не просто тупо висів, а бодай трохи відвисав, і повів за собою. В нове, хотілося б сказати, життя. Звісно, далеко вони не зайшли – зави- сли в найближчому пивбарі.


 

Але:

 

(так закінчується м-апокриф і починається пер- калаба) на тому місці, де лежав Мох, проросла шавлія дівінорум, заколосився ялівець і розцві- ла рута степова сірійська; армійська табуретка всіма чотирма ногами пустила корені, і вирос- ло з неї ахуясне дерево аяхуаску, з гілочками- флейтами, листочками з цукеркового золотка, плодами-дзвіночками і цвітом із папіросного паперу; коли я обдуваю його згори жертовним вітром, деревце дзвенить, сміється, милує око, радує слух і тішить серце.

 

Всьо.


 


 

Т     Ж     Т     Ж     T     Т     Л
А     И     А     И     А     А     О
К     Т     К     Т     К     М     В
Е     О     Е     О     Е           И
                                    Т
                                    И
                                     

 




Переглядів: 265

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БИТВА ЗА УРОЖАЙ | ВЕСНА ЛЮДСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.