МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням : Підручник. – 2-ге вид., виправ. і доповнен. / С. В. Шевчук, І. В. Клименко. – К. : Алерта, 2011. – 696 с.
Практична частина: 1. Прочитайте тексти. Визначте, які це документи за: а) найменуванням, б) призначенням, в) походженням, г) складністю, ґ) формою. Зазначте спільні та відмінні ознаки цих документів. Назвіть відсутні реквізити. А. Доводжу до Вашого відома, що студенти ІV курсу не з’явились на практичне заняття із загального мовознавства (ІІІ пара). Прошу вжити суворих заходів щодо студентів ІV курсу, оскільки це не перший випадок їхньої відсутності на заняттях із цієї дисципліни. Б. Студенти ІV курсу були відсутні 10.10.2012 на практичному занятті із загального мовознавства (ІІІ пара) через те, що відвідували музей Лесі Українки. Екскурсія організована кафедрою української літератури. 2. Проаналізуйте фрагменти пояснювальних записок. Виправте помилки. Я, студентка Кравець Л. М., не змогла вчасно приступити до занять 9 лютого 2012 року. Займаючи посаду старости, я зіткнувся з проблемою катастрофічної нестачі аудиторії для проведення практичних занять. Вважаю необхідним прийняти щодо Степанова С. Т. суворі міри дисциплінарної відповідальності. 3. Прочитайте текст, знайдіть помилки в оформленні. Зредагуйте. Запишіть правильно. Декану Тищенко Т. Д. від викладача Кравченка Н. В. Доповідаю Вам, що ІІІ курс факультету психології проігнорував лекцію з педагогіки на тему «Виховання особистості». Хочу, щоб Ви вжили заходів щодо студентів. 1 жовтня 2012 р. 4. Зредагуйте типові мовні звороти, що вживаються в службових записках. Прийняти міри, заслуговувати увагу, при таких обставинах, при аналізі подій, завідувач кафедрою, учбовий відділ, по власній ініціативі, співставляти факти, діючий закон, слідуючі питання. 5. Напишіть доповідну записку на ім’я декана факультету про відрядження найкращих студентів групи на Всеукраїнську студентську олімпіаду знавців рідної мови. 6. Зредагуйте словосполучення. Укажіть на причини помилок. Тлумачити по-другому, робити помітки, піднімати питання, поставляти продукти, заставляти мовчати, по крайній мірі, воєнна тайна, тезиси доповіді, збори постановили, честолюбивий, терпелива людина, багаточисленна аудиторія, від чистого серця, завзятий шахматист, строїтися в шеренгу, коротше кажучи, хто крайній, крупномасштабний проект, шарикова ручка, користуватися вспишкою, легше всього, переписуватися з партнерами, відігравати значення, мигдальний торт, мова йде, поділити пополам, давайте навчимося, нажимати на клавішу, найменш вразливіший, говорити невпопад, невірна відповідь, оплачувати за проїзд, рідке пальне, пам'ятник Тараса Шевченка, переводити текст, виписувати газети, грошовий перевод, перекличка учнів, переключати швидкість, під ранок, під кінець дня, під редакцією, під соусом, під прикриттям, учитися музиці, учений ступінь, подзвони мені без чверті сім, два перекладача. 7. Прочитайте уривок із тексту документа. Визначте, який це документ за: а) найменуванням, б) призначенням, в) походженням, г) місцем виникнення, ґ) формою. Назвіть його реквізити. СЛУХАЛИ: Лупенко А. А. Інформація керівника польової практики. ВИСТУПИЛИ: 1. Колісниченко О. О. – вніс пропозицію поділити студентів на підгрупи, чітко визначити кожному завдання і години роботи на ділянці. 8. Напишіть протокол загальних зборів студентів вашої групи з таким порядком денним: 1. Звіт старости групи про результати літньої екзаменаційної сесії. 2. Про розподіл стипендії. 9. Виправте помилки, пов’язані з порушенням логічності та точності висловлення. Страшенно приємний, зовсім червонуватий, ущемити в правах, моя автобіографія, забезпечення безпеки, схвалили і ухвалили нову редакцію закону, присутня більша половина працівників, попередній аванс, моя власна думка, інша альтернатива, мати повний кворум, патріот рідної землі, вільна вакансія, пам’ятний сувенір. 10. Утворіть словосполучення, поєднавши дієслово з потрібним іменником. Обґрунтуйте вибір. Утворені словосполуки введіть у речення, що можуть бути використані в тексті офіційно-ділового стилю. Займати, обіймати, згоджуватися, приставати, підтримувати, звільнити, усунути, присвячувати, приурочувати.
Чи відомо Вам, що… ü в будь-якому колективі існує два основні шляхи поширення формальної інформації: вертикальний (вверх/вниз за ієрархічними рівнями) і горизонтальний (між співробітниками одного рівня). За даними досліджень, ефективність спілкувань на горизонтальному рівні професійних відносин досягає 90%. Лише 20-25% інформації, яка виходить від керівника, досягає виконавців і правильно ними розуміється. Зворотний потік – від підлеглих до керівника – ще менш ефективний, оскільки начальником сприймається лише 10% інформації; ü на думку вчених, приблизно 60% діяльності авторитарного керівника складається з наказів, команд і вказівок, а в активі демократичного управлінця такі методи «впливу» становлять лише 5%.
Практичне заняття № 6
|
||||||||
|