МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методологічні підходи у менеджменті1. Системний підхід передбачає розгляд різноманітних процесів і явищ в управлінні як систем. Під системою управління розуміють сукупність взаємопов’язаних елементів, яка володіє новими властивостями, відсутніми у утворюючих її елементів. 2. Ситуаційний підхід визнає інваріантність специфічних прийомів, що їх використовує менеджер для ефективного досягнення цілей організації. Він дозволяє пов’язати конкретні прийоми і концепції з конкретними ситуаціями, намагається визначити важливі змінні ситуації і їх уплив на ефективність організації. Використання ситуаційного підходу засноване на альтернативності досягнення однієї і тієї ж мети в час прийняття чи реалізації управлінських рішень (планів, програм), а також на аналізі і прогнозуванні виникнення непередбачуваних обставин. 3.Комплексний підхід інтегрує суму факторів зовнішнього і внутрішнього середовища: технологічних, економічних, екологічних, організаційних, демографічних, соціальних, психологічних, політичних і ін., враховуючи їх у взаємозв’язку і взаємозалежності при прийнятті виваженого, доцільного управлінського рішення 4. Маркетинговий підхід визначається як методологічна орієнтація керованої підсистеми на споживача. „Маркетинг – вид діяльності людей, спрямований на задоволення потреб засобом обміну” [15, с.9]. Маркетинговий підхід базується на таких пізнавальних операціях, як „... виявлення потреб споживача, розробка необхідних товарів і послуг, встановлення на них адекватної ринку ціни, налагодження системи їх розподілу і ефективного стимулювання. 5. Антикризовий підхід – особливий методологічний підхід, актуальний у сучасних швидкозмінних умовах розвитку суспільних організацій не лише в Україні, а й у цілому світі. Різко змінне економічне середовище, швидке, майже блискавичне оновлення інформації приводить до загострення конкуренції на ринках і можливості виникнення кризової ситуації у будь-якому місці і в будь-який час. У таких умовах зростає роль і значення антикризового управління, під яким розуміємо систему управлінських заходів, спрямованих на вихід закладу (установи, структури) з кризової ситуації; специфічний набір методів управління, що використовуються для попередження кризової для освітнього бізнесу ситуації
|
||||||||
|