МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інформаційні запити (Points of Information)Під час перших шести промов (але тільки не в заключних), члени опонуючої команди можуть попросити дозволу і задати інформаційні запитання, таким чином вставивши зауваження (коментар, питання, репліку), на яку виступаючий спікер повинен негайно відповісти. Спікери, що задають питання мають бути короткими і не перевищувати 15 секунд. Правила роботи з інформаційними запитами: 1. Інформаційні запити можуть бути: - уточнюючими (якщо щось незрозуміло в кейсі опонентів); - атакуючими (атака на аргументи опонентів); - пояснюючими (наприклад, прояснення поточної ситуації з обговорюваного питання (status quo); - логічними (які з'ясовують зв'язок підтримок, фактів, статистики, інших доказів з аргументами). 2. Виступаючий спікер не зобов'язаний приймати всі інформаційні запити, дозвіл на які в нього просять, але якщо він / вона не прийме жодного - це буде негативно оцінено суддями. У середньому, спікер повинен прийняти два-три інформаційних запити за промову, не більше і не менше. 3. Запити не повинні задаватися під час першої та останньої «захищених» від інформаційних запитів хвилин виступу перших, других і третіх спікерів, а також під час обох четвертих промов. 4. Неприпустима обструкція, тобто часті повторні запити, що задаються явно з метою збити опонента з думки і тим самим перервати хід його виступу. 5. Виступаючий спікер є «господарем часу»: він може прийняти, відхилити запит або запропонувати почекати опоненту декілька секунд.
Специфіка формату: · немає пауз між промовами - тайм-аутів; · питання (тут – інформаційні запити) задаються під час промов. Причому інформаційний запит відрізняється саме тим, що звучить не завжди у формі запитання. Однак дати якусь відповідь на таку ремарку виступаючий спікер все одно має; · кейс (аргументи) ділиться між першими двома спікерами; · четверту промову в команді (порівняльний аналіз позицій сторін, «заключне слово») виголошує або перший, або другий спікер; · останні промові «міняються місцями»: спочатку виступає спікер Заперечення («блок Заперечення»), завершує гру спікер Ствердження.
|
||||||||
|