МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аварійний захист електродвигуна насосу1) Режим аварійного захисту електродвигуна М7: а) Якщо струм вище заданого, то спрацьовує електричний захист: - FP13 і FP14 автоматично роз’єднують ланцюг живлення електродвигуна; - перегорає контакт плавкого запобіжника FU7 і роз’єднує ланцюг живлення двигуна. Одночасно вимикається живлення МП7. б) Механічний захист спрацьовує при зупинці робочого колеса або крильчатки відцентрового насоса. При цьому шпонка (пластина з м’якого металу, яка встановлена у прорізі крильчатки насоса й вала електродвигуна) твердим матеріалом розривається на дві чстини, двигун набирає обертів і спрацьовує електрична система аварійного захисту, яка вимикає живлення електродвигуна. Також механічний захист спрацьовує при сповільненні (швидкість менша за робочу) електродвигуна насоса. Такий стан двигуна визначається за допомогою контролю тиску на виході відцентрового насоса. Якщо тиск на виході стає меншим, ніж робочий тиск на 50-60%, то спрацьовує електрична схема аварійного захисту. Робота електричної схеми ініціалізується мікропроцесорним приладом ІТМ-11. Попередньо ІТМ-11 налаштовується на мінімальне значення тиску на виході з насоса (залишковий). Якщо тиск стає меншим, ніж залишковий ІТМ-11 подає живлення на твердотільне реле, яке формує дискретний сигнал ДО1, тобто замикає контакт. Цей дискретний сигнал вмикає живлення на допоміжному електромагнітному реле КМ13. Це реле підключене до блоку живлення постійного струму 24В. КМ13 спрацьовує і його контакт КМ13-1 замикається і подається живлення на КМ14. Одночасно вмикається HL27 – лампочка, що показує “аварія насоса”. Також вмикається контакт КМ14-1 і вмикається лампочка HL28, що показує “реле аварійного захисту спрацювало”. Одночасно контакт КМ14-2 роз’єднується і вмикається живлення на магнітний пускач МП7. Контакт МП7-1 розмикається і вмикається контакт МП7-2 і лампочка HL14, а контакт МП7-3 вмикається і лампочка HL14 горить червоним. Розмикається МП7-4, МП7-5, МП7-6 й вимикається живлення електродвигуна.
|
||||||||
|