Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Управління стратегічним потенціалом підприємства

Управління стратегічним потенціалом підприємства з метою реалізації його стратегії включає три основні підсистеми: планування; реалізації; контролю.

Стратегічне планування здійснюється на основі перспективного аналізу ринку і внутрішніх ресурсів підприємства. При цьому підприємству, з врахуванням довгострокових цілей, необхідно вирішити, чи йому необхідно шукати новий потенціал, чи продовжувати діяльність, використовуючи наявний.

Для цього підприємство може скористатися такими підходами:

1). Орієнтуватися на використання на освоєних ринках існую-чого внутрифірмового виробничого потенціалу, використовуючи свої сильні сторони.

2). Створювати новий виробничий потенціал для забезпечення освоєних ринків. Такий підхід виправданий, якщо освоєні ринки мають достатній потенціал для росту, або якщо підприємство не має засобів для освоєння нових ринків.

3). Освоювати нові ринки за допомогою існуючого виробничого потенціалу. В цьому випадку підприємство використовуючи внутрішні ресурси та набутий досвід поширює свій вплив на нові ринки.

4). Створювати новий виробничий потенціал для освоєння нових ринків. Цей шлях є найважчим, оскільки підприємство, не знаючи специфіки нового ринку може наразитися на великі ризики. Тому цим підходом можна скористатися, коли підприємство планує ввійти на ринок, який стрімко розвивається та обіцяє високі прибутки.

У межах підсистеми реалізації стратегічних планів підприємства відбувається конкретизація, підготовка до здійснення усіх завдань та заходів, намічених у підсистемі планування, а також перевірки їх ефективності.

При цьому необхідно здійснити практичну перевірку стратегічного потенціалу підприємства та з’ясувати як сприйметься пропонований товар чи послуга на ринку. Позитивні дані даної перевірки є підставою для реалізації стратегічного потенціалу підприємства з метою отримання довгострокового успіху.

Водночас, при реалізації стратегічних планів підприємства, необхідно забезпечити:

- збереження стратегічного потенціалу підприємства, для чого організовують постійний процес навчання персоналу;

- перетворення стратегічного потенціалу на фактори успіху. Щоб розраховувати на успіх підприємство повинно трансформувати свої конкурентні переваги відповідно до потреб ринку. Будь-які переваги підприємства можуть забезпечити його успішний розвиток тільки в тому разі, якщо вони позитивно вплинуть на рішення споживачів щодо придбання продукції підприємства.

Підсистема контролю за реалізацією стратегічних планів забезпечує оцінювання існуючої стратегії підприємства. Ціль стратегічного контролю виявити допущені в минулому помилки та забезпечити пошук нових рішень конкретних колективів стратегічного курсу підприємства в майбутньому.

 

Тема 3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства

План

1. Необхідність аналізу стратегічних факторів діяльності підприємства.

2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства.

3. Методи проведення діагностики стратегічних факторів зовнішнього середовища.

4. Матриця можливостей та матриця загроз.

5. Оцінка невизначеності та нестабільності зовнішнього середовища.




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи процесу стратегічного управління та стратегічний потенціал підприємства | Необхідність аналізу стратегічних факторів діяльності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.