Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок вибору корпоративної стратегії

З різноманіття вище наведених стратегій корпорація повинна вибрати портфель стратегій, кожна з яких має галузеві і конкурентні переваги. До складу корпоративного портфелю можуть входити такі стратегії:

- освоєння виробів основного виробництва, які мають конку-рентні переваги в певній галузі;

- освоєння виробів «швидкого освоєння», які дають змогу без великих зусиль отримувати прибуток;

- освоєння виробництва виробів для комплектування або запас-них частин;

- освоєння виробів з нескладною технологією;

- надання послуг усіх видів.

Однопродуктовіпідприємства вибирають стратегію в межах тих товарів чи послуг, в яких вони мають конкурентну перевагу. Але для більш впевненої позиції на ринку вони повинні мати стратегію майбутньої зміни діяльності.

Вибір корпоративної стратегії включає 3 етапи:

Перший етап передбачає визначення позицій бізнесу підприємства в галузі. Така позиція визначається для кожного виду діяльності, які організація має намір здійснювати.

На другому етапі визначається стратегічний тип підприємства, який узагальнює позиції усіх видів бізнесу та показує можливості підприємства посідати певне місце на галузевому ринку.

Третій етап полягає у відборі видів бізнесу до портфеля корпоративних стратегій.

Перший етап.

Визначення позицій бізнесу здійснюється за кореневими компетенціями підприємства, які дозволяють йому домагатися конкурентних переваг на одному або декількох ринках та привабливістю галузі (розглянуто в 3 лекції).

Кореневі компетенції складаються із трьох взаємозалежних частин:

- технологічної позиції (технологічного ноу-хау, капітальних активів, знань про технології, ринки, споживачів, суперників);

- організаційної позиції (структури і культури організації, управ-лінського досвіду та стилю керівництва, фінансових активів, репутації);

- зовнішніх контактів та зв’язків (позиції в мережі відносин, позиції в ланцюгу постачання).

Аналіз збігу кореневих компетенцій та привабливості ринку дає можливість визначити, які види діяльності підприємство може здійснювати, займаючи певну позицію на ринку.




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Портфельний набір» корпоративної стратегії підприємства | Другий етап.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.