МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||
Стратегія ресурсозбереженняОскільки ресурсомісткість більшості вітчизняних товарів значно перевищує показники економічно розвинутих країн, то підприємству для створення конкурентних переваг необхідно вирішувати проблему економії матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів. Для цього необхідно провести аналіз кожного виду продукту, що належить до корпоративної стратегії, щодо потенційних витрат на одиницю продукту. При цьому необхідно забезпечити зниження витрат підприємства на ресурси при збереженні якості продукції. Для цього результати аналізу заносять у матрицю залежності «ресурсомісткість – якість» щодо кожного продукту споживання (рис. 9.2). Якість продукту Низька Висока
Рис. 9.2. Матриця «ресурсомісткісь – якість».
Як видно з матриці для ситуації 1, 2, 4 необхідно розробляти стратегії економії ресурсів. Підприємство може вибрати такі напрями економії ресурсів, для зниження ресурсомісткості продукції: 1). Зниження матеріаломісткості продукції через: - удосконалення конструкції обладнання та продукції; - впровадження маловідходної та безвідходної технологій; - використання нових матеріалів. 2). Збільшення виходу готової продукції завдяки: - комплексному використанню сировинних ресурсів; - широкому використанню та вдосконаленню нормування ресурсів; - зростанню якості споживання. 3). Скорочення та ліквідації втрат шляхом: - ліквідації браку; - контролю за збереженням ресурсів; - підвищення коефіцієнта переробки та ефективності транспор-тування. 4). Використання вторинних ресурсів і відходів через: - утилізацію відходів виробництва; - використання побутових відходів; - повторне використання тари та пакувальних матеріалів.
Тема 10. Забезпечення реалізацій стратегії підприємства План 1. Організація системи реалізації стратегії на підприємстві. 2. Підготовчий етап реалізації стратегії підприємства. 3. Реалізація стратегічного плану підприємства за допомогою моделі BSC. 4. Організаційне забезпечення реалізації стратегії підприємства.
|
|||||||||||||||
|