Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад 2. Факторний аналіз

У результаті факторного аналізу визначено чотири фактори, доля сукупної дисперсії становить 61,54 % (табл. 2.8).

Таблиця 2.8

Головні компоненти у загальному масиві даних дітей

Сумарна вага фактору 20,13 16,51 13,26 11,64
% пояснювальної дисперсії 16,9 15,1 13,9 12,8
% накопленої дисперсії 16,9 27,6 54,1 61,41
Здатність до тріангуляторних відносин -0,87,     -0,52
Відсутність тріангуляторних відносин в малюнку 0,87      
Відчуття у дитини сприятливих сімейних відносин -0,86     -0,49
Емоційна дистанція з батьками відсутня -0,58 -0,34    
Емоційна дистанція з батьками 0,54      
Емоційна дистанція з батьком у хлопчика -0,54      
Емоційна дистанція з матір’ю у дівчинки -0,5   0,34  
Порушення механізму ідентифікації 0,52 0,34    
Порушені взаємини, негативні емоції по відношенню до батька 0,46      
Емоційна дистанція з усіма членами сім’ї -0,44 0,31 0,32  
Цілісний, якісно-стабільний образ «Я»   -0,86   -0,42
Якісно-нестабільна, дифузна ідентичність -0,36 0,86    
Диференціація образу «Я»: диференційований, багатокомпонентний образ «Я»   -0,76   -0,38
Диференціація образу Я: недиференційований образ «Я» -0,35 0,76 0,34  
Емоційна дистанція з матірʼю -0,46 0,74    
Домінування батька над дитиною   -0,72    
Валентність ідентичності: негативна, проблеми ідентифікації   0,68    
Порушені взаємини, негативні емоції по відношенню до матері   0,66   0,32
Структура ідентичності: переважання діяльнісного «Я»   0,57    
Структура ідентичності: переважання матеріального «Я»   0,55    
Ідентифікація з батьком у хлопчика   -0,44    
Оцінка особистості батьками: позитивний образ зі слів батька   -0,38   -0,64
Ідентифікація з матір’ю у хлопчика   0,38    
Оцінка особистості батьками: негативний образ «Я» зі слів батька   0,38 0,55  
Структура ідентичності: переважання рефлексивного «Я» -0,38 -0,36   -0,33
Оцінка особистості батьками: негативний образ «Я» зі слів матері   0,36 0,35  
Валентність ідентичності: нейтральна     0,79 0,38
Ідентифікація з іншим членом сім’ї     0,72  
Відчуття своєї значущості, потреба у визнанні 0,36   0,68 0,32
Відсутність ознак домінування     0,58  
Структура ідентичності: невиражена структура   0,36 0,51  
Структура ідентичності: переважання соціального компоненту     0,5  
Домінування іншого члена сім’ї     0,48  
Валентність ідентичності: позитивна     -0,44 -0,46
Оцінка особистості батьками: нейтральний образ «Я» зі слів батька   0,35 0,38  
Оцінка особистості батьками: нейтральний образ «Я» зі слів матері -0,56 0,35 0,36  
Відсутність ознак порушення ідентичності -0,47 -0,34   -0,78
Незадоволення взаєминами сім’ї у цілому, агресивні тенденції до членів сім’ї       0,76
Оцінка особистості батьками: позитивний образ зі слів матері       -0,72
Ідентифікація з матір’ю у дівчинки       -0,67
Рівноцінна авторитетність батька і матері       -0,58
Відчуття емоційного неприйняття у сім’ї, відчуття емоційного відкидання, емоційна залежність 0,64     0,54
Структура ідентичності: переважання фізичного «Я»       0,51
Ідентифікація з батьком у дівчинки       0,48

 

Перший фактор (20,13) включає такі змінні: здатність до тріангуляторних відносин (-0,87), відчуття у дитини сприятливих сімейних відносин (-0,86), емоційна дистанція з батьками (0,54), порушення механізму ідентифікації (0,52), порушені взаємини, негативні емоції по відношенню до батька (0,46), емоційна дистанція з усіма членами сім’ї.

 

 




Переглядів: 1057

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 1. Кореляційний аналіз | Объяснение значения поговорки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.