Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 2. Факторний аналіз

У результаті факторного аналізу визначено чотири фактори, доля сукупної дисперсії становить 61,54 % (табл. 2.8).

Таблиця 2.8

Головні компоненти у загальному масиві даних дітей

Сумарна вага фактору 20,13 16,51 13,26 11,64
% пояснювальної дисперсії 16,9 15,1 13,9 12,8
% накопленої дисперсії 16,9 27,6 54,1 61,41
Здатність до тріангуляторних відносин -0,87,     -0,52
Відсутність тріангуляторних відносин в малюнку 0,87      
Відчуття у дитини сприятливих сімейних відносин -0,86     -0,49
Емоційна дистанція з батьками відсутня -0,58 -0,34    
Емоційна дистанція з батьками 0,54      
Емоційна дистанція з батьком у хлопчика -0,54      
Емоційна дистанція з матір’ю у дівчинки -0,5   0,34  
Порушення механізму ідентифікації 0,52 0,34    
Порушені взаємини, негативні емоції по відношенню до батька 0,46      
Емоційна дистанція з усіма членами сім’ї -0,44 0,31 0,32  
Цілісний, якісно-стабільний образ «Я»   -0,86   -0,42
Якісно-нестабільна, дифузна ідентичність -0,36 0,86    
Диференціація образу «Я»: диференційований, багатокомпонентний образ «Я»   -0,76   -0,38
Диференціація образу Я: недиференційований образ «Я» -0,35 0,76 0,34  
Емоційна дистанція з матірʼю -0,46 0,74    
Домінування батька над дитиною   -0,72    
Валентність ідентичності: негативна, проблеми ідентифікації   0,68    
Порушені взаємини, негативні емоції по відношенню до матері   0,66   0,32
Структура ідентичності: переважання діяльнісного «Я»   0,57    
Структура ідентичності: переважання матеріального «Я»   0,55    
Ідентифікація з батьком у хлопчика   -0,44    
Оцінка особистості батьками: позитивний образ зі слів батька   -0,38   -0,64
Ідентифікація з матір’ю у хлопчика   0,38    
Оцінка особистості батьками: негативний образ «Я» зі слів батька   0,38 0,55  
Структура ідентичності: переважання рефлексивного «Я» -0,38 -0,36   -0,33
Оцінка особистості батьками: негативний образ «Я» зі слів матері   0,36 0,35  
Валентність ідентичності: нейтральна     0,79 0,38
Ідентифікація з іншим членом сім’ї     0,72  
Відчуття своєї значущості, потреба у визнанні 0,36   0,68 0,32
Відсутність ознак домінування     0,58  
Структура ідентичності: невиражена структура   0,36 0,51  
Структура ідентичності: переважання соціального компоненту     0,5  
Домінування іншого члена сім’ї     0,48  
Валентність ідентичності: позитивна     -0,44 -0,46
Оцінка особистості батьками: нейтральний образ «Я» зі слів батька   0,35 0,38  
Оцінка особистості батьками: нейтральний образ «Я» зі слів матері -0,56 0,35 0,36  
Відсутність ознак порушення ідентичності -0,47 -0,34   -0,78
Незадоволення взаєминами сім’ї у цілому, агресивні тенденції до членів сім’ї       0,76
Оцінка особистості батьками: позитивний образ зі слів матері       -0,72
Ідентифікація з матір’ю у дівчинки       -0,67
Рівноцінна авторитетність батька і матері       -0,58
Відчуття емоційного неприйняття у сім’ї, відчуття емоційного відкидання, емоційна залежність 0,64     0,54
Структура ідентичності: переважання фізичного «Я»       0,51
Ідентифікація з батьком у дівчинки       0,48

 

Перший фактор (20,13) включає такі змінні: здатність до тріангуляторних відносин (-0,87), відчуття у дитини сприятливих сімейних відносин (-0,86), емоційна дистанція з батьками (0,54), порушення механізму ідентифікації (0,52), порушені взаємини, негативні емоції по відношенню до батька (0,46), емоційна дистанція з усіма членами сім’ї.

 

 




Переглядів: 1145

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 1. Кореляційний аналіз | Объяснение значения поговорки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.