МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Елементи фінансового менеджменту.а) фінансове планування і прогнозування, їх сутність і взаємозв’язок. Фінансове планування – це прогнозування фінансових показників і складання форм фінансових планів, що відбивають взаємозв’язок і певні пропорції між цими показниками. Фінансове планування є довго- (стратегічне) і короткострокове (поточне). Довгострокові фінансові плани узгоджуються із загальною стратегією економічного розвитку корпорації. Стратегічне планування розраховане на 2-5 (іноді більше) років. За цей час корпорація планує досягти певних довгострокових цілей (наприклад, збільшити суму прибутку на 3 млн. гр. од. за 4 роки). Основними об’єктами довгострокового фінансового планування є обсяг капіталовкладень і потреба у фінансових ресурсах. Для розробки перспективних фінансових планів керівництво корпорації має визначити кілька принципових напрямків фінансової політики на плановий період: - скільки коштів буде інвестовано в нові активи; - який рівень фінансового важеля фірма вирішила підтримувати; - яку дивідендну політику здійснюватиме фірма у плановому періоді; - який рівень ліквідності збирається підтримувати фірма. Крім інвестиційної програми (бюджету капіталовкладень) корпорації складають прогнозні фінансові звіти. Вони відображають фінансову звітність у перспективі за умови здійснення певних прогнозів щодо майбутньої діяльності компанії. Основою складання цих звітів є відповідні фінансові звіти корпорації за базовий рік – баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів. У практиці зарубіжних компаній поточні фінансові плани називають бюджетами, а процес їх складання – бюджетуванням. Нині ці визначення застосовують і у вітчизняній науці і практиці. У загальному вигляді бюджет – це кошторис доходів і витрат усіх господарських підрозділів і функціональних служб фірми. Складають бюджети: Ø продажів – план реалізації продукції (виконання робіт, надання послуг) у натуральних і вартісних показниках; Ø закупівель – відображаються витрати коштів на придбання запланованих видів матеріальних ресурсів; Ø витрат на оплату праці – розраховуються планова потреба у трудових ресурсах і витрати на оплату праці за всіма видами виробничої діяльності; Ø управлінських витрат – містить планові витрати фірми на виконання основних управлінських функцій в усіх службах і підрозділах; Ø загальноцехових витрат – відображає накладні витрати, пов’язані з виробництвом продукції; Ø комерційних витрат (реклама, комісійні торговельні агенти, транспортні послуги). Найважливішим поточним фінансовим планом є бюджет грошових надходжень і витрат (або бюджет готівки). У ньому планують рух реальних грошових коштів у межах року з розбиттям на квартали, місяці, тижні, дні. Основне завдання короткострокового фінансового планування – забезпечити поточну платоспроможність компанії, тобто здатність протягом року своєчасно погашати поточні зобов’язання і фінансувати поточну діяльність. Тому основним об’єктом короткострокового фінансового планування є приплив і відплив коштів в окремі календарні періоди, на які розбивається календарний рік (місяць, декада, тиждень, день).
|
||||||||
|