Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Як самостійна наука психологія управління була відкрита:

а) у 1879 р.;

б) у 1956 р.;

в) у 1968 р.;

г) у 1901 р.

2. Як самостійна наука психологія управління була відкрита вченим:

а) М. Портером;

б) В. Вундтом;

в) З. Фрейдом;

г) К. Юнгом.

3. Психологія управління – це наука, яка вивчає:

а) психічний світ людини;

б) психологічні закономірності управлінської діяльності;

в) різноманітність управлінських відносин.

4. Об’єктом дослідження психології управління є:

а) система типу “людина – людина”;

б) система типу “людина – виробниче середовище”;

в) система типу “людина – техногенне середовище”;

г) система типу “людина – природне середовище”.

5. Предмет психології управління – це:

а) психологічні явища в діяльності організацій;

б) психологічні чинники, що зумовлюють ефективність праці як керівників, так і підлеглих;

в) психічний світ людини;

г) відносини в керуючій підсистемі.

6. Загальні функції психології управління:

а) психологічне забезпечення реалізації довгострокових цілей;

б) не заперечувати природне домагання працівників до солідарності;

в) вплив на науково-технічний прогрес і розвиток виробництва;

г) психологічне забезпечення організаційних процесів на підприємстві.

7. У якій компанії проводив Хоторнські експерименти Е. Мейо:

а) Ford Motor Company;

б) Western Electric Company;

в) IBM?

8. Е. Мейо обґрунтував свою систему боротьби за ефективність і окреслив завдання, які повинні постійно бути в центрі уваги кожного адміністратора-менеджера:

а) сприяти утворенню тісних соціальних зв’язків усередині групи працівників, перетворюючи її на єдину згуртовану команду, тим самим задовольняючи інстинкт асоціації;

б) впроваджувати надмірну математизацію;

в) домагатися добровільної та природної співпраці цих груп з керівником для досягнення цілей виробництва;

г) вивчати зміст трудової діяльності.

9. Соціально-психологічні заходи, які забезпечуватимуть комфортне співіснування керівників і підлеглих, за Е. Мейо:

а) спеціалісти з “людських відносин” рекомендують викликати інтерес працівників до справ фірми;

б) працівникам не забороняється подавати скарги, висловлювати критичні зауваження або своє незадоволення;

в) психологічне забезпечення реалізації довгострокових цілей;

г) адміністрація підприємства повинна налагоджувати дружні стосунки з працівниками

10. Потреби людини-працівника за Д. МакКлелландом:

а) потреба в досягненні успіху;

б) потреба у володарюванні;

в) потреба в їжі;

г) потреба в самореалізації;

д) потреба у співучасті.

 




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КРИТЕРІЇ ЗАСВОЄННЯ | РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА ДО ЛЕКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.