МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ1. Як самостійна наука психологія управління була відкрита: а) у 1879 р.; б) у 1956 р.; в) у 1968 р.; г) у 1901 р. 2. Як самостійна наука психологія управління була відкрита вченим: а) М. Портером; б) В. Вундтом; в) З. Фрейдом; г) К. Юнгом. 3. Психологія управління – це наука, яка вивчає: а) психічний світ людини; б) психологічні закономірності управлінської діяльності; в) різноманітність управлінських відносин. 4. Об’єктом дослідження психології управління є: а) система типу “людина – людина”; б) система типу “людина – виробниче середовище”; в) система типу “людина – техногенне середовище”; г) система типу “людина – природне середовище”. 5. Предмет психології управління – це: а) психологічні явища в діяльності організацій; б) психологічні чинники, що зумовлюють ефективність праці як керівників, так і підлеглих; в) психічний світ людини; г) відносини в керуючій підсистемі. 6. Загальні функції психології управління: а) психологічне забезпечення реалізації довгострокових цілей; б) не заперечувати природне домагання працівників до солідарності; в) вплив на науково-технічний прогрес і розвиток виробництва; г) психологічне забезпечення організаційних процесів на підприємстві. 7. У якій компанії проводив Хоторнські експерименти Е. Мейо: а) Ford Motor Company; б) Western Electric Company; в) IBM? 8. Е. Мейо обґрунтував свою систему боротьби за ефективність і окреслив завдання, які повинні постійно бути в центрі уваги кожного адміністратора-менеджера: а) сприяти утворенню тісних соціальних зв’язків усередині групи працівників, перетворюючи її на єдину згуртовану команду, тим самим задовольняючи інстинкт асоціації; б) впроваджувати надмірну математизацію; в) домагатися добровільної та природної співпраці цих груп з керівником для досягнення цілей виробництва; г) вивчати зміст трудової діяльності. 9. Соціально-психологічні заходи, які забезпечуватимуть комфортне співіснування керівників і підлеглих, за Е. Мейо: а) спеціалісти з “людських відносин” рекомендують викликати інтерес працівників до справ фірми; б) працівникам не забороняється подавати скарги, висловлювати критичні зауваження або своє незадоволення; в) психологічне забезпечення реалізації довгострокових цілей; г) адміністрація підприємства повинна налагоджувати дружні стосунки з працівниками 10. Потреби людини-працівника за Д. МакКлелландом: а) потреба в досягненні успіху; б) потреба у володарюванні; в) потреба в їжі; г) потреба в самореалізації; д) потреба у співучасті.
|
||||||||
|