Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання, засоби і методи технічної підготовки

До основних завдань, які потребують вирішення в процесі технічної підготовки спортсмена, необхідно віднести наступні:

• збільшення обсягу і різноманітності рухових умінь і навичок;

• досягнення високої стабільності і раціональної варіативності спеціалізованих рухів — прийомів, що складають основу техніки виду спорту;

• послідовне перетворення освоєних прийомів у доцільні та ефективні змагальні дії;

• удосконалення структури рухових дій, їх динаміки і кінематики з урахуванням індивідуальних особливостей спортсменів;

• підвищення надійності та результативності технічних дій спортсмена в екстремальних змагальних умовах;

• вдосконалення технічної майстерності спортсменів, виходячи з вимог спортивної практики і досягнень науково-технічного прогресу.

Засобами практичного вирішення завдань вдосконалення технічної майстерності спортсменів є змагальні вправи, тренувальні форми змагальних вправ, спеціально-підготовчі та допоміжні вправи, різні тренажерні пристрої і ін.

Удосконалення прийомів і дій пов'язано з надходженням і використанням інформації двох видів — основної та додаткової.

Основна інформація надходить від рухового апарату — рецепторів, розташованих в м'язах, сухожиллях, зв'язках, і відображає зміни в довжині м'язів, ступеня їх напруги, напрямку і швидкості рухів, розташуванні різних ланок тіла та ін.

Інформація про структуру рухів і взаємодії організму спортсмена з зовнішнім середовищем надходить від органів зору і слуху, вестибулярного аналізатора, пропріорецепторов і рецепторів шкіри.

Додаткова інформація адресована в першу чергу свідомості учня і здійснюється шляхом розповіді і показу. Ця інформація допомагає скласти уявлення про виконаний рух, виникаючі помилки, про розбіжність фактичного виконання руху з заданим, результативність рухових дій в цілому та ін..

Інформація про рухи, що надходить в систему управління ними, відіграє значну роль в утворенні нових умінь, в автоматизації навичок, у вдосконаленні технічної майстерності в цілому. З великої кількості різноманітних рухів відбираються і закріплюються ті, які призводять до досягнення заданого результату. При повторенні ці рухи автоматизуються і утворюють навик, в той час як інші рухи, які не є ефективними по узагальненому аналізу основної та додаткової інформації, не закріплюються.

У процесі технічного вдосконалення застосовуються словесні, наочні і практичні методи. Залежно від кваліфікації спортсменів, рівня їх підготовленості, етапу навчання рухам переважно використовується той чи інший метод або їх поєднання.

В останні роки при навчанні рухам, особливо складним, у практиці стали широко використовувати наочні методи, що дозволяють спортсменові оперативно отримувати інформацію про темпорітмові, просторові і динамічні характеристики рухів і на цій основі корегувати процес навчання.

 




Переглядів: 1288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спортивна техніка і технічна підготовленість | Етапи та стадії технічної підготовки спортсменів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.