Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

ФІЛОСОФСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Заступник декана знавчальної роботи

Комаха Л.Г.

_________________

«____»____________20__ року

 

Робоча навчально-методична програма

«ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ»

для студентів

спеціальності 8.03010401 «Політологія»

 

 

Київ-2013

 

 

Робоча програма з ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇдля студентів напряму підготовки спеціальності 8.03010401 «Політологія»

 

«____» ______________ 20___ року

 

Розробники: Лікарчук Н.В., докт.політ.нук, доц.,

Робоча програма дисципліни з ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇзатверджена на засіданні кафедри державного управління

Протокол № 1 від “30”серпня 2013 року

 

Завідувач кафедри _____________________ (Неліпа Д.В. )

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

 

Схвалено науково - методичною комісією філософського факультету

 

Протокол від «____» _____________ 20___ року №___

 

Голова науково-методичної комісії __________________ (Кравчук А.А. )

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

«_____» _________________ 20___ року © Н.В. Лікарчук , 20___ рік

 

 

Вступ

 

Інформаційні технології за останні два десятиліття якісно змінили сучасний світ. Засоби та канали доставки різноманітних повідомлень, які базуються на основі комп'ютерних та міжсупутникових систем зв'язку, здійснили революцію в людському спілкуванні. Інформаційні потоки, які формуються на їх основі створили транскордонну інформаційну сферу, яка перетворилась в самостійну галузь зі своїми інститутами, нормами, сталими відношеннями та зв'язками. Сьогодні ця сфера стала вирішальним важелем перетворення економічної та культурної співпраці країн і народів та знаходячи власні механізми й технології спілкування, якісно видозмінила форми організації влади і сам політичний простір. Людина є соціальною істотою, тобто вона не може обходитися без взаємодії з іншими людьми, без знання їхньої думки про себе. Тому здатність до комунікації і потреба в комунікації є чи не найважливішими сутнісними ознаками.

Розвиток та застосування інформаційних комунікативних технологій сприймається сьогодні не тільки як необхідна умова підвищення конкурентоспроможності вітчизняної економіки, але й як розширення можливостей її включення в світову систему господарства, та як засіб підвищення ефективності державного управління й місцевого самоврядування, подальшого розвитку демократії.

Характерним показником виникнення нових політичних практик та відношень, які використовують технічні можливості у сфері влади і є політичні комунікації. Саме в них поєднуються наміри політичної еліти та використані ними засоби спілкування з приводу влади. Саме в них політичні можливості громадян та інститутів трансформуються в реальні владні статуси, впливаючи на розподіл суспільних цінностей та ресурсів.

Одним з найважливіших чинників забезпечення національних інтересів держави на сучасному етапі стає національний інформаційний простір. Особливої важливості це набуває в сучасних умовах швидкої глобалізації інформаційних процесів та прагнення розвинених країн досягнути безпечного інформаційного домінування заради вирішення своїх національних інтересів.

Саме тому, на нашу думку, видається необхідним проведення ретельного аналізу теоретичних та практичних проблем забезпечення інформаційних інтересів на інформаційному рівні.

Різноманітність авторських підходів і відсутність визнаних вітчизняних навчально-методичних та теоретико-методологічних робіт у даній області ставить перед викладачами та студентами ряд істотних питань, спробою відповіді на які і є даний курс.

Метою курсу „Політичні комунікації” є засвоєння студентами основ політичної комунікації, а також оволодіння практичними навичками застосування базових технік й технічних засобів забезпечення інформаційної безпеки держави. Курс відображає особливості політичної комунікації як професійної діяльності і прикладної політичної дисципліни, піднімає важливі питання, які стосуються інформаційного лобізму, інформаційного тероризму, інформаційних війн й технічних засобів забезпечення інформаційної безпеки держави.

Зв'язок з іншими дисциплінами. Важливою умовою вивчення курсу „Політичні комунікації” є знання з дисциплін „Практична політологія”, „Політичний маркетинг”, „Політичний менеджмент”, „Політична конфліктологія”, «PR-технології», «Державне управління».

КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Контроль знань здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Навчальна дисципліна «Політичні комунікації» складається з 5 модулів.

Оцінювання за формами контролю:

- усна доповідь (здійснюється протягом семінарських занять);

- доповнення;

- модульні контрольні роботи (проводяться у вигляді тестів);

Співвідношення складових у змістовному модулі:

- усна доповідь – до 5 залікових балів (не більше 4 доповідей);

- доповнення - до 2 залікових балів;

- модульні контрольні – 5 залікових балів.

Підсумковий контроль у формі іспиту – до 50 залікових балів.

Шкала оцінювання і формула порядку розрахунку оцінок змістових модулів і підсумкової комплексної роботи (іспиту). За результатами вивчення дисципліни студент отримує підсумкову суму балів, які студент мав за кожен з модулів та підсумкової комплексної роботи (іспиту).

Порядок розрахунку оцінок змістових модулів та комплексної підсумкової роботи (за накопиченою системою):

ПО=ЗМ1+ЗМ2+ЗМ3+ЗМ4+КПМ

  Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2 Змістовий модуль 3 Змістовий модуль 4 Комплексн. підсумк. мод.(іспит) Підсумкова оцінка
Максимальна кількість балів 100(10+15+15+10=50)

 

Шкала оцінювання:

За шкалою університету Оцінка за національною шкалою та шкалою університету Оцінка за шкалою ECNS
90-100 Відмінно А Відмінно
85-89 Добре В добре(дуже добре)
75-84 С Добре
65-75 Задовільно D Задовільно
60-64 E задовільно (достатньо)
35-59 незадовільно незадовільно з можливістю повторного складання
1-34 незадовільно F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

 

 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Назва теми Лекції Практ.заняття Самост. робота
1. Напрями дослідження політичної комунікації  
2. Інформаційний простір. Інформаційно-комунікативні процеси  
3. Інформаційно-комунікативні системи
4. Масова інформаційно–комунікативна система      
5. Політичні функції засобів масової інформації в масових інформаційно-комунікативних системах.  
6. Семіотичні процеси в інформаційно-комунікативній системі -
7. Ефективна комунікація в масових інформаційно-комунікативних системах      
8. Інформаційний лобізм.  
9. Особливості інформаційного тероризму.  
10. Державна інформаційна політика.  
11. Політика держави в області інформаційної безпеки.  
12. Інформаційні кампанії. Інформаційні війни      
13. Інтернет в політичній сфері суспільства.  
14. Техніка та технологічні засоби забезпечення інформаційного впливу в політиці  
15. Технічні засоби та методи забезпечення інформаційної безпеки держави
  Всього:      

 




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПРОГРАМА КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.