Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема № 5 Політичні функції ЗМІ в масових інформаційно-комунікативних системах

Засоби масової комунікації та їх структура. ЗМІ в системі масової комунікації. Особливості діяльності телеканалів.

Критерії та межі впливу ЗМІ на масову аудиторію. Теорія „суспільного доступу”. Функції ЗМІ: інформаційна, презентації інтересів, „наркотизації”.

Моделі взаємозв”язку ЗМІ та держави. Монополізація та демонополізація ЗМІ. Законодавче регулювання засобів масової інформації.

Фрагментація ЗМІ.

Види ефективності ЗМІ.

Політично релевантний зміст медіа простору. Цінності новин (своєчасність, частота, пороговий рівень, недвозначність, співзвучання, рекуретність (безперебійність).

Роль політичної журналістики в інформаційному просторі.

Громадська думка та її сутність. Структура та функції громадської думки. Формування громадської думки. Громадська думка в системі масової комунікації. Мета-маси в структурі МІКС. Ефект „другої хвилі” у сприйнятті масової інформації (Б. Берельсон, П. Лазарсфельд, Х. Годе).

Ефективність діяльності ЗМІ.

Проблеми економічної та політичної свободи ЗМІ в перехідних суспільствах.

 

Тема № 6 Семіотичні процеси в інформаційно-комунікативній системі

Поняття «тексту». Типологія текстів. Культура текстів.

Поняття «семіотика». Розділи семіотики (син тактика, семантика, прагматика).

Основні види семіотики та її категорії.

Поняття «знака» в семіотиці. Слово «знак» і термін «знак». Класифікація знаків (Ч. Пірс, К. Бюлер, Ф. де Соссюр). Символічні функції історичних артефактів.

Особливості сприйняття знаків.

Поняття «мімічний знак».

Характеристика знакових особливостей в інформаційно-комунікативному процесі.

Специфічні семіотичні системи (знаки професійного використання).

Структура характеристики знака. Типологія знаків.

Знаки та символи. Особливості їх застосування в комунікативних технологіях.

Роль семіотичного процесу в розвитку інформаційно-комунікативних процесів в політичній сфері.

Державна символіка (державний герб, державний прапор, державний гімн). Знаковість Конституції. Знаковість державної ідеології (офіційна ідеологія).

 




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема № 3 Інформаційно-комунікативні системи | Тема № 7 Ефективна комунікація в масових інформаційно-комунікативних системах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.