МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗБИРАННЯ КАЛУ ДЛЯ ЛАБОРАТОРНОГО ДОСЛІДЖЕННЯНавчальна мета: уміти зібрати кал для копрологічного дослідження; для дослідження на яйця гельмінтів; для бактеріологічного дослідження; підготувати хворого й зібрати кал для дослідження на приховану кров. Виховна мета: усвідомити значення правильної психологічної підготовки хворого до збирання калу на аналіз; діагностичне значення лабораторного дослідження калу. Початковий обсяг знань: знати, що таке макроскопічне, мікроскопічне, бактеріологічне та хімічне дослідження калу. Оснащення: 1) скляний чистий сухий посуд із широкою горловиною; 2) шпатель; 3) судно або нічний горщик; 4) стерильна пробірка з ректальною трубкою або стерильна пробірка з ватним тампоном на металевому стрижні; 5) гумові рукавички. Діагностичне значення лабораторного дослідження калу. Таке дослідження дозволяє не лише дати характеристику функціональної здатності органів, але також є об'єктивним тестом для визначення захворювань травного тракту. Поняття про макроскопічне дослідження калу. Макроскопічно при копрологічному дослідженні калу визначають: колір, щільність, форму, запах, домішки (слиз, гній, кров, кишкові паразити тощо). Поняття про мікроскопічне дослідження калу. При такому дослідженні виявляють м'язові волокна, рослинну клітковину, жирні кислоти, мило, лейкоцити, еритроцити, кишковий епітелій, слиз, яйця гельмінтів. Поняття про бактеріологічне дослідження калу. Таке дослідження відіграє важливу роль у визначенні збудників кишкових інфекційних захворювань. Досліджуваний матеріал за можливості збирають в асептичних умовах у стерильний посуд і швидко доставляють до лабораторії, тому що тривале зберігання матеріалу призводить до загибелі бактерій і знижує вірогідність їх виявлення. Поняття про хімічне дослідження калу. У разі підозри на кровотечу в травному тракті проводять дослідження на приховану кров. На мазок калу, нанесений на предметне скло, капають хімічний реактив. Якщо реакція позитивна, мазок синіє. Залежно від часу реакцію оцінюють: ++++ — різкопозитивна, +++ — позитивна, ++ або + — слабопозитивна.
Послідовність дій під час виконання процедур
|
||||||||
|