МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Використання прогностичних коефіцієнтів в діяльності сімейного лікаря.Тепер проведено чимало соціально-медичних досліджень, у яких з допомогою методів розпізнавання образів встановлені вагові коефіцієнти різноманітних факторів, які можуть бути причетні до виникнення тієї чи іншої хвороби. Чим більше цих факторів, тим ймовірнішою є небезпека виникнення хвороби. Сімейний лікар, користуючись таблицею прогностичних коефіцієнтів, може виділити із числа своїх пацієнтів тих, хто має високий ризик захворювання. Серед цих людей він мусить проводити цілеспрямовану профілактичну роботу для призупинення розвитку захворювання. У якості прикладу наведемо карту прогностичних коефіцієнтів для раннього виявлення гіпертонічної хвороби серед молоді.
Карта прогностичних коефіцієнтів для раннього виявлення гіпертонічної хвороби серед молоді
Якщо сума коефіцієнтів складає - 13 і менше, то прогноз сприятливий, якщо знаходиться в діапазоні від – 13 до + 13 треба вживати заходів щодо профілактики гіпертонічної хвороби
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|