МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функції СКВК2.1. СКВК здійснює такі функції: 2.1.1. Облік хворих диспансерної групи, які потребують санаторно-курортного лікування. 2.2. Формування та надання до Міністерства охорони здоров'я АР Крим, управлінь охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (надалі - територіальні органи охорони здоров'я) щорічної заявки про потребу в санаторно - курортному лікуванні з урахуванням диспансерної групи за профілями та відповідно до кількості хворих, направлених на санаторно - курортне лікування до санаторно - курортних закладів, які фінансуються з місцевих та державного бюджетів протягом року 2.3. Централізований медичний відбір хворих на санаторно - курортне лікування згідно з показаннями та протипоказаннями. 2.4. Контроль за обстеженням хворих в повному обсязі перед направленням на санаторно - курортне лікування, якістю оформлення медичної документації, своєчасністю скерування лікуючим лікарем хворого на санаторно - курортне лікування. 2.5. Контроль за своєчасністю розгляду заяви хворого (батьків, або опікунів) щодо направлення на санаторно - курортне лікування згідно з чинним законодавством. 2.6. Облік, розподіл та видачу путівок на санаторно - курортне лікування до санаторно - курортних закладів, які фінансуються з місцевих та державного бюджетів, контроль за їх раціональним використанням. 2.7. Аналіз використання путівок до санаторно - курортних закладів, які фінансуються з місцевих та державного бюджетів. 2.8. Консультативна допомога лікарям з питань відбору хворих на санаторно - курортне лікування. 2.9. Аналіз даних щодо ефективності санаторно - курортного лікування. 2.10. Взаємодія з головними лікарями санаторно - курортних закладів з метою раціонального та ефективного використання санаторно - курортних путівок до санаторно - курортних закладів, які фінансуються з місцевих та державного бюджетів. 2.11. Аналіз випадків направлення на санаторно - курортне лікування непрофільних хворих, хворих, яким санаторно - курортне лікування не показано або протипоказано, випадків неправильного оформлення медичної документації. 2.12. Організація та проведення занять з лікарями з питань відбору і направлення хворих на санаторно-курортне лікування. 2.13. Розгляд та аналіз звернень громадян з питань санаторно - курортного лікування.
|
||||||||
|