МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст звіту1. Описати роботу пневмомеханічного висівного апарата та його регулювання (за результатами практичного вивчення його будови та роботи). 2. Привести короткі теоретичні відомості про особливості налагодження сівалки для виконання технологічного процесу (1.5-2 сторінки.). 2. Привести схеми механізмів передач зі змінами відповідно до індивідуального завдання. Обґрунтувати вибір висівних дисків (табл.1), передаточних відношень, вибраної робочої швидкості тощо.
Контрольні запитання. 1. Яке призначення вентилятора ? 2. Як регулюється рівень розрідження в камерах висівних апаратів ? 3. Який вид висіву насіння забезпечують висівні апарати сівалки ? 4. Як звільнити бункер туковисівного апарата від залишків добрив ? 5. Що собою представляє робочий орган туковисівного апарата ? 6. За допомогою чого здійснюється контроль за виконанням технологічного процесу і які процеси контролюються ? 7. За якими параметрами відрізняються висівні диски ? 8. Як налагодити сівалку на задану норму висіву насіння ? 9. Що необхідно враховувати при налагодженні туковисівних апаратів на задану норму висіву різних видів мінеральних добрив ? УВАГА! Не всі значення норм висіву насіння, наведених в табл.2 сільськогосподарських культур, відповідають дійсності і наведені з навчальною метою.
Таблиця 2. Вихідні дані до налагодження сівалки на задану норму висіву насіння та мінеральних добрив
Таблиця 3. Орієнтовні норми висіву насіння та комбінації зірочок для передачі обертового руху до дисків висівних апаратів при яких повинні забезпечуватися дані норми.
Продовження табл.3
Продовження табл.3
Таблиця 4. Орієнтовне значення норм висіву гранульованого суперфосфату та значення кількості зубів на відповідних зубчастих колесах та зірочці при передачі крутного моменту через які забезпечуються вказані норми висіву.
Приклад оформлення схем механізмів приводу у звіті по роботі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|