Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

 

1. Ознайомитись з виконанням логічних елементів в інтегральному виконанні. Порівняти кожен з видів та дослідити переваги та недоліки кожного з них.

2. Ознайомитись з асинхронними та тактованими RS- та RSC-тригерами. Змоделювати асинхронний нетактований RS-тригер в прикладній програмі та дослідити його роботу. Скласти таблицю істинності для нього.

3. Зробити висновки.

 

1. Ознайомитись з виконанням логічних елементів в інтегральному виконанні.

 

2. Ознайомитись з асинхронними та тактованими RS- та RSC-тригерами.

Зібрати схему RS-тригера в програмі Multisim 11.0. Зобразити умовне позначення RS-тригера та дослідити його, побудувавши таблицю істинності та часову діаграму.

Рисунок 4.12 – Схема асинхронного RS-тригера на елементах АБО-НІ для дослідження його роботи

 

3. Зробити висновки за проведеною роботою.

 

Контрольні запитання

1. Які існують методи виконання логічних елементів в інтегральних мікросхемах?

2. Як виконується ДТЛ та ТТЛ логіка, переваги та недоліки кожного з методу?

3. Що таке тригер. Як тригер позначається на схемах?

4. Призначення тригерів. Пояснити роботу Асинхронного нетактовного тригера.

5. За завданням викладача синтезувати схему з декількома логічними елементами (записати логічне рівняння) та по даному рівнянню скласти схему з логічних елементів.




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тактовані тригери (синхронні) | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.