Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

ІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Кафедра землевпорядкування,

Геодезії та кадастру

ЗАСОБИ ДІАГНОСТІКИ

ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

БАКАЛАВРА

Галузь знань 0801 «ГЕОДЕЗІЯ ТА ЗЕМЛЕУСТРІЙ»

напрям підготовки 6.080101 «ГЕОДЕЗІЯ, КАРТОГРАФІЯ ТА ЗЕМЛЕУСТРІЙ»

Кваліфікація БАКАЛАВР З ГЕОДЕЗІЇ ТА ЗЕМЛЕУСТРОЮ

ВИМОГИ ДО ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Херсон - 2014

Методичні рекомендації «Засоби діагностики якості вищої освіти. Вимоги до дипломної роботи». – Херсон: РВЦ ХДАУ «Колос», 2014. – 32 с.

 

Розробники:

Морозов О.В. – д.с.-г.н., професор;

Морозов В.В. – к.с.-г.н., професор;

Яремко Ю.І. – д.е.н., доцент;

Мацко П.В. - к.с.-г.н., доцент;

Бабушкіна Р.О. - к.с.-г.н., доцент;

Петрова А.Т. – к.т.н., доцент;

Полухов А.Я. – к.с.-г.н., доцент;

Пічура В.І. - – к.с.-г.н., доцент;

Дудяк Н.В. – к.е.н., доцент;

 

Рецензенти:

Горлачук В.В. - доктор економічних наук, професор, Миколаївський національний аграрний університет.
Тягур В.К. академік Інженерної академії України,директор Херсонського державного підприємства геодезії, картографії та кадастру «Херсонгеоінформ»

 

Рекомендовано до виданняВченою радою факультету водного господарства, будівництва та землевпорядкування (протокол № 6 від 04.12. 2014 року)

 

Методичні рекомендації затвердженінауково-методичною радою з напряму підготовки "Геодезія, картографія та землеустрій" (протокол № 1 від 04.09. 2014 р.)

 

© Херсонський державний аграрний університет, 2014

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНІЧЕНЬ

ДЕК - державна екзаменаційна комісія;
ВНЗ - вищий навчальний заклад;
ХДАУ - Херсонський державний аграрний університет;
НДІ - науково – дослідний інститут;
   
   
   
   
   

ЗМІСТ

 

  стор.
Загальні положення …………………………………………………..…….
1. Вимоги до написання дипломної роботи ………………………..……..
2. Вимоги до оформлення дипломної роботи ……………………..……...
3. Захист дипломної роботи …………..…………………………………...
Список рекомендованих джерел …………………………………………..
Додатки ……………………………………………………………………..

 

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Вимоги до дипломної роботи як складової ГСВОУ «Засоби діагностики вищої освіти спеціаліста» розроблено з урахуванням Закону України «Про вищу освіту» (2014 р.), інструкцій Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, галузевих стандартів вищої освіти України з підготовки спеціалістів за спеціальністю 6.080101 «Геодезія, картографія та землеустрій», «Положення про організацію навчального процесу».

Бакалавр - це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180-240 кредитів ЄКТС. Обсяг освітньо-професійної програми для здобуття ступеня бакалавра на основі ступеня молодшого бакалавра визначається вищим навчальним закладом.

Дипломна робота с підсумковою кваліфікаційною роботою, яка дає можливість виявити рівень засвоєння студентом теоретичних знань та практичної підготовки, здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю на первинних посадах відповідно до узагальненого об'єкта діяльності. Дипломна робота є одним із видів індивідуальних робіт студента, оригінальним, завершеним дослідженням у галузі знань «Геодезія, картографія та землеустрій» та містить сукупність результатів, положень, що пропонуються для публічного захисту.

Дипломна робота виконується відповідно до напрямів наукових і прикладних досліджень і мас засвідчити: рівень професійної підготовки випускника; вміння застосовувати здобуті у вищому навчальному закладі знання для розв'язання складних практичних завдань; свідоме засвоєння знань та їх систематизацію; наявність у студента навичок професійної роботи; здатність критично й креативно мислити та вміння аргументувати власну точку зору.

Керівником дипломної роботи призначається викладач, який має науковий ступінь доктора або кандидата наук, вчене звання.

Дипломна робота виконується на основі поглибленого вивчення спеціальної вітчизняної та зарубіжної літератури, передового досвіду з обраної проблеми, а також результатів власних досліджень реального об’єкта з метою вирішення визначених прикладних завдань у сфері майбутньої професійної діяльності.

Дипломна робота повинна містити результати теоретичних і прикладних досліджень.

Мета виконання дипломної роботи - визначення рівня підготовленості студента до розв’язання комплексу прикладних завдань відповідно до узагальненого об’єкта діяльності на основі застосування системи теоретичних знань і практичних навичок, отриманих у процесі всього періоду навчання.

Виконання дипломної роботи забезпечує:

Ø систематизацію, закріплення, розширення та застосування знань студента під час виконання конкретних прикладних завдань;

Ø розвиток навичок самостійної роботи;

Ø оволодіння методикою дослідження при вирішенні прикладних проблем.

Дипломна робота має бути написана державною мовою, науковим стилем, логічно й аргументовано.

Основні етапи підготування та виконання дипломної роботи:

Ø вибір та затвердження теми;

Ø складання та затвердження завдання на дипломну роботу; проведення досліджень;

Ø опрацювання та викладення результатів досліджень; оформлення дипломної роботи;

Ø попередній захист дипломної роботи на випусковій кафедрі та допуск її до захисту у державній екзаменаційній комісії (ДЕК);

Ø зовнішнє рецензування дипломної роботи;

Ø захист дипломної роботи на засіданні ДЕК.




Переглядів: 246

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.