Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант №5

 

1. Чому лише розповідні речення можна застосувати у логіці?

2. Чим умовивід відрізняється від поняття?

3. Чому розподіл поняття повинен бути співмірним?

4. Накресліть логічний квадрат та поясніть усі відношення у ньому.

5. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Cesare

6. Чим збірне поняття відрізняється від незбірного?

7. У чому суть застосування аналогії у моделюванні?

8. Який умовивід покладений в основі моделювання?

9. Які є правила четвертої фігури простого категоричного силогізму?

10. Чи можливе створення логіки без філософії?

 

 

Варіант №6

 

1. Чи відповідають істині самі слова, речення або думки, що вони представляють?

2. Чим пусте поняття відрізняється від непустого?

3. Що таке розподіл поняття?

4. Що таке «безпосередній дедуктивний умовивід»?

5. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Camestres

6. Як зрозуміти «розподіленість» суб’єкта чи предиката?

7. Чим імя відрізняється від поняття?

8. Які є два методи підвищення достовірності аналогії?

9. Які є правила третьої фігури простого категоричного силогізму?

10. Чому логіка не в змозі замінити філософію?

Варіант №7

 

1. Що таке одиничне поняття?

2. Чим відрізняється звичайна мова від умовиводів, зроблених за допомогою логіки?

3. Що таке «коло у визначенні» поняття і чому воно хибне?

4. Суттєві або не суттєві ознаки повинні бути в основі класифікації?

5. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Festino

6. Чи розподілений суб’єкт в судженні типу А та чому?

7. У випадку поєднання істинного судження з хибним за допомогою кон’юнкції ми отримуємо істинне або хибне судження та чому?

8. Який третій закон логіки?

9. Перелічить три доповнюючі правила простого категоричного силогізму (які допомагають встановити вид судження висновку).

10. Чи можливі інші (некласичні) види логіки та чому?

Варіант №8

 

1. Що таке висловлювання?

2. Яку кількість предметів окреслює одиничне поняття?

3. Яким знакам в логічних рівняннях відповідають поняття істинності та хибності?

4. У класичній логіці до якої форми мислення належить характеристика «модальність»?

5. Встановіть фігуру та наведіть приклад модусу Baroko

6. Чи розподілений предикат у судженні типу Е та чому?

7. Який другий закон логіки?

8. Чи існує загальне поняття, до якого можливо звести всі інші?

9. Які є правила другої фігури простого категоричного силогізму?

10. У яких творах виклав Арістотель свої погляди на логіку?




Переглядів: 677

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант №1 | Варіант №9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.